منصور بهرامی قهرمان تنیس جهان آدرس منزلگاه اکترونیکی منصور بهرامی: http://www.mansourbahrami.com

فرهنگی. مذهبی .اقتصادی .هنری .ورزشی ا.موزشی. تفریحی

منصور بهرامی قهرمان تنیس جهان آدرس منزلگاه اکترونیکی منصور بهرامی: http://www.mansourbahrami.com


Bahrami had always been an entertainer but his attitude fitted perfectly with the aims of the Champions Tour where giving the public a show was essential. He continues to travel for 40 weeks of the year playing exhibition tournaments in which his range of unusual and breathtaking shots are played. His speciality shots include the power shot through the legs, the lob through the legs and the drop shot which bounces back over the net due to excessive backspin. His sense of humour shines through all of his matches and the crowd are never sure of his latest move, be it serving whilst holding six balls, an under arm serve, catching the ball in his pocket or deliberately missing a smash

او را بیشتر "بازیگر تنيس" مي نامند، به خاطر اداها ی مخصوصش

منصور بهرامی تنیسور ایرانی، اگر شانسش زده بود و آن بلیت پرواز به آتن را که جایزه برنده شدنش در مسابقه "جام انقلاب" بود
به جای سال ۱۳۵۹ ده سالی قبل تر گرفته بود، شاید مسیر زندگی اش عوض می شد و مجبور نبود بیشتر در مسابقه های "نمایشی" و "پیشکسوتان" شرکت کند.

Bahrami did not become a household name during his days on the main ATP tour but enough of his fellow players had seen his talent at first hand to be impressed. He was perhaps the only player in history to be paid a guarantee just to enter the qualifiying tournament for ATP tournaments. However, when the Champions Tour was set up for players aged over 35 in 1993, he had found his niche. Over time, the matches that he played with the likes of Jimmy Connors, Bjorn Borg and John McEnroe, ensured that he achieved star status in his own right. Bahrami also formed a memorable doubles partnership with former French Open finalist and Davis Cup winner Henri Leconte عکس: اریک فوژر در مجموعه تلويزيونیPiques et Polemiques تلويزيون فرانسه


منصور که به گفته خودش تنیس را از کودکی با ماهیتابه شروع کرده بود زمان زیادی را صرف این کرد تا با استعداد و لیاقتش، چیزهایی را که نداشت به دست بیاورد. اما "انقلاب" در ِ زمین های تنیس را تخته کرد و درست زمانی که می توانست بهترین موفقیت ها را به دست بیاورد، متوقف شد.
اما "انقلاب" کمی بعد جایزه ای به او داد؛ بعد از برنده شدنش در جام تنیس انقلاب در تهران، جایزه اش بلیت رفت و برگشتی به یونان بود. منصور که احساس می کرد رویاهایش دست نیافتنی تر می شوند، بلیتش را پس داد و به جای یونان، مسافر فرانسه شد.

حدود یک ماه قبل که او در بخش نمایشی و پیش کسوتان مسابقه تنیس ویملدون انگلستان شرکت کرد، بیشتر مسابقه هایش با تاخیر شروع شد، چون تماشاگران از بهرامی می خواستند جلد دی وی دی داستان زندگی اشThe Man Behind the Moustache را برای آنها امضا کند.
به قولی« او را بايد يکی از بزرگترين فرصتهای سوخت شده تنيس جهان بشمار آورد.»


 Fame came to Bahrami over time to the extent that he has now played within all of the major tennis venues throughout the world including the show courts at Wimbledon and the French Open. He is married to Frederique and they have two children. His autobiography, Les Court Des Miracles was published in 2006, accompanying a DVD entitled The Man Behind The Moustache chronicling his life and the highlights of his career
+ نوشته شده در  سه شنبه دهم دی 1387ساعت 14:45  توسط آرمین خانمحمدی  |  نظر بدهید

نکته جالب توجه علاقه بسیار زیاد ارغوان و پدرش به ممکلت آباء و اجدادی شان یعنی ایران می باشد.  ارغوان همیشه پلاکی در گردن آویخته دارد که نقشه ایران و نام عزیز کشورمان بر روی آن نقش بسته است و هر بار که او پیروز می شود علیرغم آنکه با پیراهن و پرچم فرانسه در بازیها شرکت کرده در برابر دوربینها پلاک خود را می بوسد و افتخار می کند که ایرانی تبار است .

 

دیروز دوشنبه در جریان مسابقات یو اس اوپن تنیس نیویورک ارغوان رضائی تنیس باز فرانسوی ایرانی تبار با پیروزی برابر آنا گرنفلد تنیس باز آلمانی به دور بعدی مسابقات صعود کرد. ارغوان رضائی تا پیش از این دوره مسابقات در رده بندی جهانی رتبه 96 را دارا بود . وی در ماه می سال جاری با شکست در رولاند گاروس بخت صعود در آندوره از مسابقات را از دست داد اما با عزم و اراده ای محکم به تمرینات خود ادامه داد و در مسابقه نیویورک آماده و سرحال ظاهر شده است. ارغوان در نیویورک با برادرش انوش که بجای پدرش نقش تمرین دهنده را بر عهده دارد حاضر شده است. پدر ارغوان که همچنان فقط گذرنامه ایرانی دارد تنوانسته است ویزای آمریکا را بگیرد و همراه دخترش در این دوره از مسابقات حاضر شود.
ارغوان نوزده سال دارد و با قد یک متر و شصت و پنج سانتی متر و وزنی معادل 62 کیلوگرم تحت آموزشهای پدرش به این جایگاه رسیده است. خواهر، برادر و مادر ارغوان نیز با مربی گری پدرش تنیس باز هستند. ارغوان متولد فرانسه است و به همراه خانواده اش در شهر سنت اتین در جنوب فرانسه زندگی می کنند. نکته جالب توجه علاقه بسیار زیاد ارغوان و پدرش به ممکلت آباء و اجدادی شان یعنی ایران می باشد. همانطور که در عکس می بینید ارغوان همیشه پلاکی در گردن آویخته دارد که نقشه ایران و نام عزیز کشورمان بر روی آن نقش بسته است و هر بار که او پیروز می شود علیرغم آنکه با پیراهن و پرچم فرانسه در بازیها شرکت کرده در برابر دوربینها پلاک خود را می بوسد و افتخار می کند که ایرانی تبار است . ارغوان در چند نوبت به ایران سفر کرده و به مسابقه با دختران هموطن ایرانی خود نیز پرداخته است.
نکته دیگر آنکه ارغوان علیرغم موفقیتهایی که بدست آورده هنوز نتوانسته یک اسپانسربرای خودش پیدا کندو همچنان پول لباس و راکت و سایر هزینه هایش را پدرش پرداخت می کند و همانطور که مشاهده می فرمائید بر روی لباسش تبلیغ هیچ کالایی دیده نمی شود.علاوه بر ارغوان رضائی ، مهیار منشی پور و منصور بهرامی دیگر قهرمانان فرانسوی ایرانی تباری هستند که به اصالت خود افتخار می کنند و به ایران رفت و آمد دارند . در میان ایشان البته مهیار منشی پور قهرمان جهان چندین دوره مسابقات جهانی بوکس که اصالتا اهل شهر بم می باشد نقش ویژه ای در امداد رسانی و ساخت مدرسه در شهر بم پس از زلزله سه سال پیش داشت.
در مقایسه با این قهرمانان ایراندوست آندره آقاسی دیگر قهرمان تنیس ایرانی تبار همواره از انتساب خود به ایران امتناع می ورزد و هیچ تمایلی به سفر به ایران نشان نمی دهد.
برای ارغوان رضایی آرزوی موفقیت در دوره بعدی مسابقات را داریم. هر چند او به عنوان بازیکن فرانسوی در مسابقات ظاهر می شود اما بی تردید او افتخار ایرانیان در تمام دنیا نیز محسوب می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: برچسب‌ها: برچسب‌ها: میلیاردر شدن صد در صد زنان ودخترانیکه دوست دارند م, فقط عضو دهکده زنان جهان گردون شوید شراکت در یک پرو,
نويسنده : سلاطین)(ایوبی)


بعد از عبارت #pages {font-size:14px; min-height:28px; margin-bottom:10px; text-align:center;color:#fff } #pages a{background: #999;border:1px #777 solid;border-radius:4px;margin:10px;padding:10px;display: inline-block;color:#fff } #pages a:hover{ background:#555;border:1px #555 solid;border-radius:4px;m;margin:10px;padding:10px;color:#fff } #pages .pagination_current{ background:#eee;color: #333;padding:10px;border-radius:3px;} #pages .pagination_current:hover{ background: #222;color:#fff;padding:10px;border-radius:3px;} .next,.prev { background:#7ac142; width:60px; height:28px; margin:0; padding:0; line-height:25px; border-radius:0 5px 5px 0; } .next { float:left; border-radius:5px 0 0 5px; } .current { background:#eee; color:#555; }