نمای ساختمان مسجد در اندونزی

فرهنگی. مذهبی .اقتصادی .هنری .ورزشی ا.موزشی. تفریحی

نمای ساختمان مسجد در اندونزی

پرش به بالا

 
پیش فرض نمایش ساختمان مسجد بسيار زيبايي در اندونزی با معماری كلاسیك









معماری نیوز: كشور اندونزی كه از مسجدهای مختلفی مختص مسلمانان این كشور برخوردار است، به تازگی در فضایی به مساحت 970 مترمربع ساختمان جدید مسجد الایرسیاد را به نمایش گذاشته است كه بدنه خارجی این ساختمان كاملاً با معماری كلاسیك و مدرن طراحی شده است.

همچنین قالبهای برجسته نام خداوند و ائمه اطهار نیز در نمای خارجی ساختمان این مسجد بهكار گرفته شده است و از این رو میتوان ساختمان مسجد را نسبت به سایر ساختمانهای اطراف خود متمایز كرده و آن را تشخیص داد.محوطه اطراف این ساختمان كاملاً به صورت قالب مدور و چرخشی طراحی شده و ساختمان این مسجد نیز در قالب مكعبی در مركز این دایره قرار گرفته است.



گروه معماری شهری اندونزی كه با نام اختصاصی PT. شناخته شده است، متون اسلامی را با استفاده از نرمافزارهای گرافیكی بر بدنه ساختمان مسجد الایرسیاد اندونزی به اجرا درآورده و در نهایت بر روی سنگهای طبیعی تراش داده است.



از این رو برجستگی این متون اسلامی را به همراه بافت اصلی آنها میتوان بهوضوح در بدنه ساختمان این مسجد مشاهده كرد. همچنین سالنهای نورانی با طرحهای آرامشبخش مختص راز و نیاز و انجام واجبات اسلامی در محوطه داخلی این مسجد بهخوبی نمایان شده است.




 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: برچسب‌ها: +ایا زنان میخواهید یک دهکده جهانی داشته باشید, ایا زنان میخواهید میلیاردر شوید,
نويسنده : سلاطین)(ایوبی)


بعد از عبارت #pages {font-size:14px; min-height:28px; margin-bottom:10px; text-align:center;color:#fff } #pages a{background: #999;border:1px #777 solid;border-radius:4px;margin:10px;padding:10px;display: inline-block;color:#fff } #pages a:hover{ background:#555;border:1px #555 solid;border-radius:4px;m;margin:10px;padding:10px;color:#fff } #pages .pagination_current{ background:#eee;color: #333;padding:10px;border-radius:3px;} #pages .pagination_current:hover{ background: #222;color:#fff;padding:10px;border-radius:3px;} .next,.prev { background:#7ac142; width:60px; height:28px; margin:0; padding:0; line-height:25px; border-radius:0 5px 5px 0; } .next { float:left; border-radius:5px 0 0 5px; } .current { background:#eee; color:#555; }