زن اسراییلی اسلام اورد

فرهنگی. مذهبی .اقتصادی .هنری .ورزشی ا.موزشی. تفریحی

زن اسراییلی اسلام اورد

 

 

تالی فهیما زن اسرائیلی وابسته به حزب راستگرای این رژیم، پس از اعلام مسلمان شدنش نه تنها قصد دفاع از ملت فلسطین در مقابل صهیونیستها را دارد، بلكه می خواهد در بین آنها نیز زندگی كند.

به گزارش رجانیوز به نقل از مشرق، این تصمیم از سوی فهیما بازتاب بسیار زیادی در جامعه صهیونیستی داشته است بطوری كه وی پس از اینكه مدتی پیش مسلمان شدنش را به اطلاع عموم رسانده بود، اینك از طریق درج یك آگهی در روزنامه فلسطینی "القدس" گفته است كه وی به دنبال یافتن یك فرصت شغلی در فلسطین برای انتقال به آنجا جهت زندگی كردن و ترك "اسرائیل" (سرزمین های اشغالی) است.

وی در این آگهی اعلام كرده است كه دوست دارد تا آخر در فلسطین سكونت و دیگر هیچ وقت به سرزمین های اشغالی برنگردد.

فهیما در روزهای اخیر به شدت مورد هجوم رسانه های صهیونیستی قرار گرفته است.

فهیما برای نخستین بار در سال 2004 میلادی با زكریا زبیده، فرمانده گردان های الاقصی دیدار و  در پی آن شاباك برای انجام تحقیقات وی را دستگیر و برای مدتی زندانی كرد. دادگاه رژیم صهیونیستی فهیما را به همدستی با تروریست های الاقصی متهم كرد و حتی بعد از اعتراضات وكلای مدافع فهیما، تجدید نظری در رأی صادره صورت نگرفت و وی به دو سال زندان محكوم شد. پس از آن نیز فهیما تحت نظر بود و تا یكسال اجازه مسافرت به خارج از اسرائیل را نداشت و تا چهار سال نیز اجازه نداشت به سرزمین های فلسطینی برود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: رویداد های خبری، ما با ولایت زنده ایم، عشق. عاشقی، دشمن شناسی، انچه منابع خبر میخواهید از در دهکده جهانی زنان جهان گردون بجویید، انچه خبر است از منابع خبر دهکده جهانی زنان جهانگردون بجویید، ،
:: برچسب‌ها: بیداری اسلامی زن اسرایلی اسلام اورد,
نويسنده : سلاطین)(ایوبی)


بعد از عبارت #pages {font-size:14px; min-height:28px; margin-bottom:10px; text-align:center;color:#fff } #pages a{background: #999;border:1px #777 solid;border-radius:4px;margin:10px;padding:10px;display: inline-block;color:#fff } #pages a:hover{ background:#555;border:1px #555 solid;border-radius:4px;m;margin:10px;padding:10px;color:#fff } #pages .pagination_current{ background:#eee;color: #333;padding:10px;border-radius:3px;} #pages .pagination_current:hover{ background: #222;color:#fff;padding:10px;border-radius:3px;} .next,.prev { background:#7ac142; width:60px; height:28px; margin:0; padding:0; line-height:25px; border-radius:0 5px 5px 0; } .next { float:left; border-radius:5px 0 0 5px; } .current { background:#eee; color:#555; }