حدیث ولایت

فرهنگی. مذهبی .اقتصادی .هنری .ورزشی ا.موزشی. تفریحی

حدیث ولایت

 رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی)

بسیج یعنی این که هر جوانی بداند و بفهمد که باید کشورش مستقل و آزاد باشد و بخواهد در این راه تلاش کند و نقش  بر عهده بگیرد؛ مسئولیت بر عهده بگیرد، این می شود بسیج ،نام بسیج  نام مقدسی است.

بسیج عمومی یک ملت یعنی آمادگی و هوشیاری دائمی یک ملت ،به خصوص جوان هایی که در راه تحصیل علم اند؛ دانش آموزی و دانشجوئی. مسئولان کشور هم همینجور؛ همه باید به این معنا بسیجی باشند. این که شد، ملت می شود آسیب ناپذیر؛ روز به روز ملت رشد پیدا می کند و این در کشور ما اتفاق افتاده است. لذا روز به روز کشور ما رشد کرده است.

ایران، برای دستیابی به قله های پیشرفت ، عزت و افتخار،نیازمند دانشمندان و نخبگانی است  که عاشق کشور و مردم و عاشق هویت وسرنوشت ملت باشند.

همانگونه که بارها گفته ایم حاضریم برای دستیابی به دانش،شاگردی کنیم،اما نباید همیشه شاگرد بمانیم بلکه می خواهیم ملت ایران به جایی برسد که دیگران، شاگردی او را بکنند.

سخنرانی امام خامنه ای در جمع نخبگان،مهرماه 90

نایت اسکین

 



نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت13:06---17 بهمن 1390
سلام دوست عزیز فروشگاهی خواستی برات پیدا کردم در اولی فرصت برات میفرستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: برچسب‌ها: دعوت به loxblogبه دهکده جهانی زنان جهت عضو شدن تجارت جهانی بدست زنان پیرو ی حضرت خدیجه(س),
نويسنده : سلاطین)(ایوبی)


بعد از عبارت #pages {font-size:14px; min-height:28px; margin-bottom:10px; text-align:center;color:#fff } #pages a{background: #999;border:1px #777 solid;border-radius:4px;margin:10px;padding:10px;display: inline-block;color:#fff } #pages a:hover{ background:#555;border:1px #555 solid;border-radius:4px;m;margin:10px;padding:10px;color:#fff } #pages .pagination_current{ background:#eee;color: #333;padding:10px;border-radius:3px;} #pages .pagination_current:hover{ background: #222;color:#fff;padding:10px;border-radius:3px;} .next,.prev { background:#7ac142; width:60px; height:28px; margin:0; padding:0; line-height:25px; border-radius:0 5px 5px 0; } .next { float:left; border-radius:5px 0 0 5px; } .current { background:#eee; color:#555; }