دلدادگان و عاشقان امام حسین ع مراقب باشید

فرهنگی. مذهبی .اقتصادی .هنری .ورزشی ا.موزشی. تفریحی

دلدادگان و عاشقان امام حسین ع مراقب باشید

 


میلاد حسین سلطان عشق ،عباس ساقي عشق، سجاد راوي عشق بر همه شیعان مبارک باد.

اربابم حسین:همیشه ممتاز بوده‏ای؛ حتی هنگام تولدت؛ تولدی که تبریک و تسلیت را در کنار هم دارد.آری، (حرب) نام مناسبی نیست برای صاحب گهواره‏ای که کرامتش شفا می‏دهد فرشته را؛ کسی که در ماه تولدش، هیچ نوری خاموش نشده و هنگام شهادتش، ستاره‏ای طلوع نکرده است. شاید مادر نگران شده باشد برایت، شاید پدر ـ با همه صلابتش ـ شانه‏هایش لرزیده باشد در غم تو، اما با شنیدن اینکه دنباله این نور از دامان بی‏نهایت تو برمی‏خیزد، همه این غم‏ها را می‏توان شادمان هم شد.

 

نفسم حسین:تو از امروز، که پا بر خاک گذاشتی، سکان را در دست گرفتی تا عاشقانت را، عاشقانی که جز عشق تو و پدرت را در دل ندارند، به مقصد برسانی.
تو آمده‏ای و چه خوش آمدنی! خداوند، جهان را مسخر نامت خواهد کرد.
خداوند، تو را ـ حسین را ـ سرور آسمان‏ها خواهد کرد.
نامت، رمز حیات خواهد شد و خون پاکت تا همیشه در رگان تاریخ جریان خواهد داشت. خون تو تا همیشه ایام زنده است.
خونی که در رگان تو جاری است.

 
امیرم حسین:چقدر هوای زمین، از حضور فرشته‏ها، سنگین است! آسمان، دست به دامن زمین شده! درختان، با نغمه حجاز آواز می‏خوانند، گل‏ها، صلوات می‏فرستند، مدینه، لبریز از عطر سلام فرشته‏هاست. فضای خانه علی علیه‏السلام و فاطمه علیهاالسلام ، مملو از جماعت حوران است. ساکنان عوالم بالا، به زیارت چشمان تو آمده‏اند.
کلید خوشبختی دنیا را به دستان روشن تو سپرده‏اند. نگاهت عطر یاس‏های نوشکفته بهشت را دارد.

تو مستی شراب‏های بالادستی در جام جان‏های شیفته.
جهان تا قیامت سر از این مستی برنمی‏دارد.
لحظه‏ها و دقایق، از تو دیوانه شده‏اند. هزار مجنون، آواره سیلای نگاهت هستند.


  

 سرورم حسین:شاید اگر من فطرس نبودم، هیچ‏وقت چشمم به جمال دل‏آرایت روشن نمی‏شد. شاید اگر بال‏های سپید من در آتش خشم خدا نمی‏سوخت، هیچ وقت لطافت دست‏های تو را حس نمی‏کردم.
شاید اگر در آن جزیره دور افتاده، در پس تاریکی‏ها، فریادزنان تو را صدا نمی‏کردم، هیچ‏گاه توفیق درک حضورت را نمی‏یافتم.
آه، میوه دل علی و فاطمه؛ حسین! چگونه می‏توانم عطر دل‏انگیز قنداقه بهشتی‏ات را فراموش کنم؟ چگونه می‏توانم تصویر روشن نگاهت را از خاطر ببرم؟
یادش به خیر، چه روز مبارکی بود آن روز! چه ولوله‏ای بود در آسمان! انگار بهشت می‏خواست سقف بلند آسمان را بشکافد و به پابوس تو بیاید! انگار آسمان می‏خواست از شوق، هروله کنان، به طواف کعبه وجود تو برخیزد!
جبرئیل هم با فوج فوج فرشتگان، لبخندزنان صلوات می‏فرستاد و تهنیت می‏گفت.
یادش به خیر، آن لحظه‏ای که با بال‏های شکسته و چشمان به اشک نشسته‏ام، بر شانه‏های فرشته‏ای نشستم و به سوی تو آمدم! یادش به خیر، آن لحظه که بال‏های شکسته‏ام را گریه‏کنان بر قنداقه تو نهادم و خدا را به نام تو قسم دادم که مرا ببخشاید و شفاعت تو را در حقم بپذیرد!

عشقم اباالفضل :و می‏رسی از راه؛ تو که معنای مطلق عشقی، تو که خون را تفسیر کردی و عشق را بر منبر زمان نشاندی. تو که رازهای ناگفته را افشا کردی و بر سر گلدسته اذان، خون را فریاد زدی، تو که از دستانت چشمه‏های کرامت می‏جوشید و از نگاهت کهکشان نور.
می‏رسی از راه و زمین بر رد گام‏هایت فخر می‏کند.
و آمدی که بریزی به هم جهانم را به ناکجا بکشی پای ناتوانم را 
تو آمدی و آب‏ها به تلاطم افتادند تا مبادا جرعه‏ای از وجود تو را درک نکنند.

ای فرزند نماز و ای پدر دعا:

نمازم رنگ موسیقی گرفته.

دو صد قیام آواز می‏خوانم؛ دو صد نیاز در سماع آمده و دو صد سجده در ترنم و غزل می‏نشینم.

سجده می‏کنم به درگاه خدایی که تو زیبا سجده‏اش کردی.

ای تاریخ کربلا! ای پهلوان شام و ای معنای علوی بودن!

تو پیغام حسین علیه‏السلام بودی و چه زیبا پاس داشتی آخرین نماز او را.

به راستی پناه جستن از خدا در برابر ستم و نادانی، بهترین فریاد مبارزه است؛ آن هنگام که نان و نادانی، مردم را در بند عافیت گرفتار می‏کنند و استبداد، بر غیرت دینی و انسانی مردم افسار می‏بندد.

سلام خدا بر حسین علیه‏السلام و بر تو علی بن الحسین و بر یاران تو و پدر شهیدت،

روز میلاد تو، روز پیوند نماز و جهاد است و روز یگانگی دین و حکومت. تو زندگی را با رنگ دعا در کام بشر ریختی؛ آن گاه که جماعت مسلمانان یا از ترس ظلم و استبداد بنی امیه، راه زهد و گوشه‏گیری پیش گرفته بودند و با دنیا کاری نداشتند و یا در علاقه دنیا و غنائم جنگ غرق بودند و معنویت و عبادت را با زندگی بیگانه می‏دانستند.

میلاد تو میلاد راز و نیاز است.

میلاد تو معنای زندگی عاشقانه است.

میلاد تو میلاد عشق است.

 

التماس دعا.جووووووووووووووووونم حسیییییییییییییییین

عشقمممممممم عباااااااااااااااااااااااااااااااااااااسممممممم

عمرمممممممممممممم علی بن الحسییییییییییییییین

 


معجره در حرم حضرت خوله(س) دختر امام حسین علیه اسلام

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ شهر "بعلبك" لبنان عصر یکشنبه 22 اردیبهشت ـ شاهد پدیده عجیبی در حرم حضرت خولة(س) دختر امام حسين (عليه السلام) بود. در حالی که مراسم عزاداری در این مکان برقرار بود از ضریح و دیوارهای متصل به قبر شریف، مایعی شبیه به خون سرازیر شد.

ایسنا نیز اعلام کرد: با سرازیرشدن خون از ضریح و دیوار مرقد شریف خوله، تعدادی از علمای دینی نیز در این آرامگاه حضور یافته و این پدیده دینی را از نزدیک مشاهده کردند.
زائران شیعه در حرم حضرت خوله(س) دختر امام حسین(ع)، در شهر «بعلبک» لبنان  در مراسم عزاداری که در این آرامگاه برگزار شده بود، شاهد ترواش خون از دیوارها و ضریح این مرقد شریف بودند.

معجره در حرم دختر امام حسین علیه اسلام+عکس

به گزارش خبرگزاری عراقی “براثا” با انتشار گزارش تصویری مربوط به این واقعه نوشت که با سرخ‌گون شدن این آرامگاه، هزاران تن از مسلمانان برای مشاهده خونی که از ضریح و دیوارهای متصل به این قبر شریف سرازیر شد، اطراف این مکان زیارتی تجمع کردند.

 معجره در حرم دختر امام حسین علیه اسلام+عکس

منابع نزدیک به آرامگاه حضرت خوله (س) گزارش دادند: با سرازیرشدن خون از ضریح و دیوار مرقد شریف خوله، تعدادی از علمای دینی نیز در این آرامگاه حضور یافته و این پدیده دینی را از نزدیک مشاهده کردند.

معجره در حرم دختر امام حسین علیه اسلام+عکس

در سفر کاروان اسرای کربلا، بانویی به نام «خوله»، دختر امام حسین(ع)، در اثر تألمات این سفر در شهر تاریخی بعلبک به شهادت رسید و در همین شهر به خاک سپرده شد. اکنون مزار این بزرگوار به محل زیارت و برگزاری مراسم شیعیان لبنان و خصوصاً بعلبک تبدیل شده است.معجره در حرم دختر امام حسین علیه اسلام+عکس

 

معجره در حرم دختر امام حسین علیه اسلام+عکس


راز شش گوشه بودن ضریح امام حسین(ع) چیست؟

چرا برخلاف ضریح و مرقد امامان دیگر، ضریح مرقد مطهر سیدالشهدا(ع) شش گوشه ساخته شده است.
در این باره روایت های گوناگونی وجود دارد. اما مجموع این روایت ها و آن چه نزدیک تر به منطق به نظر می رسد، آن چیزی است که شیخ مفید(ره) در کتاب «الارشادات» آورده است. او در بخشی از این کتاب نام 17 نفر از شهدای بنی هاشم در روزعاشورا را ذکر کرده و  نوشته است:«آنان پایین پای آن حضرت در یک قبر (گودی بزرگ) دفن شدند و هیچ اثری از قبر آنان نیست و فقط زائران با اشاره به زمین در طرف پای امام ـ علیه السّلام ـ آنان را زیارت می‌کنند و علی بن الحسین ـ علیهم السّلام ـ (علی اکبر) از جملة آنان است.برخی گفته‌اند: محل دفن علی اکبر نسبت به قبر امام حسین ـ علیه السّلام ـ نزدیک‌ترین محل است.»

در بعضی از روایات دیگر از جمله کتاب «کامل الزیارات» جعفر بن محمد قمی هم آمده است: «امام سجاد ـ علیه السّلام ـ (با قدرت امامت و ولایت) به کربلا آمد و بنی‌اسد را سرگردان یافت، چون که میان سرها و بدن‌ها جدایی افتاده بود و آنها راهی برای شناخت نداشتند، امام زین العابدین ـ علیه السّلام ـ از تصمیم خود برای دفن شهیدان خبر داد، آن گاه به جانب جسم پدر رفت، با وی معانقه کرد و با صدای بلند گریست، سپس به سویی رفت و با کنار زدن مقداری کمی خاک قبری آماده ظاهر شد، به تنهایی پدر را در قبر گذاشت و فرمود: با من کسی هست که مرا کمک کند و بعد از هموار کردن قبر، روی آن نوشت: «هذا قبر الحسین بن علی بن ابی طالب الّذی قتلوه عطشاناً غریباً»؛ این قبر حسین بن علی بن ابی طالب است، آن حسینی که او را با لب تشنه و غریبانه کشتند. پس از فراغت از دفن پدر به سراغ عمویش عباس ـ علیه السّلام ـ رفت و آن بزرگوار را نیز به تنهایی به خاک سپرد. سپس به بنی‌اسد دستور داد تا دو حفره آماده کنند، در یکی از آنها بنی‌هاشم و در دیگری سایر شهیدان را به خاک سپردند، نزدیک‌ترین شهیدان به امام حسین ـ علیه السّلام ـ فرزندش علی اکبر ـ علیه السّلام ـ است؛ امام صادق ـ علیه السّلام ـ در اینباره به عبدالله بن حمّاد بصری فرموده است: امام حسین ـ علیه السّلام ـ را غریبانه کشتند، بر او می‌گرید کسی که او را زیارت کند غمگین می‌شود و کسی که نمی‌تواند او را زیارت کند دلش می‌سوزد برای کسی که قبر پسرش را در پایین پایش مشاهده کند.

بنابراین به نظر می رسد گوشه های اضافی ضریح مطهر امام حسین(ع) محل دفن پسر بزرگ ایشان یعنی حضرت علی اکبر(ع) باشد و محل دفن  نوزاد شش ماهه اباعبدالله الحسین(ع) یعنی علی اصغر(ع) نیز روی سینه پیکر مطهر امام حسین(ع) باشد.

التماس دعا دارم.یا حسین


به احترام حضرت زینب(س) تصمیم گرفتیم به این خرافه پاسخ بدیم خواهشا بخونید!!!

شاید شما هم در فضای اینترنت یا در پیام های گوشیتان به این متن برخورده باشید:

این پیام امروز اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش

در پاسخ میگوییم:

اول:  خواننده‌اي كه دنبال خودكار مي‌گردي كه به حرف عريضه‌نويس عمل كني! يا مي‌خواهي پيامك يا پيام فوقاني را فوروارد كني! دست نگه‌دار! دروغ است برادر جان! اين باباي نويسنده هم،‌ يكي مثل تو بوده و فقط خواسته بلا دامنش را نگيرد! و بلايي نيست به قرآن! باور كن! ده‌ها يادداشت اين مدلي را لابلاي كتابهاي حرم ديدم، و حتي يكي هم ننوشتم!‌ الان هم سُر و مُر و خيلي گنده، پشت اين پنجره شيشه‌اي نشسته‌ام و دارم حرص مي‌خورم!!!

دوم: اين قبيل قسم دادن‌ها (تو رو به امام زمان و ... ) هيچ الزام شرعي را به وجود نمي‌آورد و انجام ندادنش هيچ بلايي را به شما نازل نخواهد كرد. مطمئن باشيد حضرت امام زمان عجّل الله فرجه هم دلش خون مي‌شود اگر به اين خرافه‌هاي بي‌بها،‌ بها بدهيد ... .

سوم: مگر ما معارف قوي و مستدل كم داريم، كه براي ترويج دين و مذهبمان، بخواهيم دست به دامن اين خواب و رؤياها شويم؟! حضرت زينب سلام الله عليها هم نمي‌آيد همه معارف عاليه تشيّع را رها كند و اقدام به تشويق براي ارسال اسپم، با هدف تبليغ براي شفا دادنشان بكند! پناه بر خدا از جهل و خرافه ... .

چهارم: ميليونها نفر در سراسر دنيا، اصلا نمي‌دانند شيعه چيست و شيعي كيست و نمي‌شناسند نه معصومين ما را و نه بزرگان دين ما را، و دارند زندگي‌شان را مي‌كنند؛ از عدل خدا به دور نيست كه [نعوذ بالله] كسي را كه به اين يك مورد (شفاي مريض با آب ريختن در گلويش توسط بانو...) اعتقادي ندارد، كارش را ازش بگيرد و فرزندش را و خلاصه از هستي ساقطش كند؟

پنجم: من ضمن ايمان راسخي كه به پروردگار يكتا و چهارده معصوم پاك عليهم السلام دارم، و نيز اعتقاد و ارادتي كه به امامزادگان واجب التعظيم سلام الله عليهم -من جمله، بانوي صبر و فضيلت، حضرت زينب كبري سلام الله عليها- دارم، و نيز باور قلبي كه به وقوع معجزه و كرامت، از ناحيه آن عزيزان دو عالم دارم، اين قسم مطالب (فوقاني) را خرافه محض مي‌دانم و به هيچ عنوان اعتقادي به آن ندارم و بديهي‌ است كه براي هيچ كس هم نمي‌فرستمش! اميدوارم عمري باشد و باورمندان "دختر خوزستاني" را بيست روز ديگر ببينم تا برايشان ثابت كنم كه آسمان زندگيم، به زمين نيامده و هنوز نفس مي‌كشم!‌ پس قرارمان، 21 روز دیگر، ان‌شاءالله!

ششم: دوستم مي‌گفت اپراتورهاي تلفن همراه، تيمي دارند كه با هدف درآمدزايي براي اين شركتهاي محترم، چنين پيامهايي را طراحي مي‌كنند و خلق‌الله را بدينوسيله تيغ مي‌زنند! العُهدة علي الراوي...!

هفتم:نویسندگان این پیامها  گروهی هستند که می خواهند از این راه مردم را نسبت به اهل بیت بدبین کنند و اعتقاد به حضرت زینب و اهل بیت رو از بین ببرند شما باور میکنید که حضرت زینب(س)که سرشار از فضایل است بخاطر تکثیر نکردن پیامی باعث شوند اتفاق ناگواری برامون بیفته؟این با عقل جور درمیاد؟

پس اگه به نتیجه ای رسیدین تا این کامنتو یا اس ام اسو دیدین  رو دکمه ی delete کلیک کنید تا این خرافات منتشر نشه

التماس دعا دارم.یا زینب(س)


به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه پاسخ به چند شبهه در مورد حضرت زهرا (س)

  

 «مصحف حضرت زهرا» چیست و آیا وجود خارجی دارد یا اینکه دارای معنا و ماهیتی مجازی است؟رییس پژوهشکده حکمت و دین‌پژوهی با استناد به حدیثی از امام صادق(ع) گفت: مصحف فاطمه(س) وجود عینی دارد و سمبلیک و رمزی نیست. اندازه آن 3 برابر قرآن است و اکنون نزد امام زمان (عج) نگهداری می‌شود......

چرا حضرت زهرا(س) شبانه تشییع شد؟اي علي! من فاطمه(سلام الله عليها) دختر محمد(صلي الله عليه و آله) هستم، حنوط و غسل و كفن كردن مرا در شب به انجام رسان و شب بر من نماز بگزار و شب مرا دفن كن و هيچ كسي را اطلاع نده! تو را به خدا مي سپارم و بر فرزندانم تا روز قيامت سلام و درود مي فرستم......

چرا در سال دو مرتبه ایام فاطمیه می گیرند؟ به جهت اینکه در روز شهادت ایشان اختلاف نظر هست بعضی 75 روز و بعضی 95 روز بعد از رحلت پیامبر را شهادت ایشان می دانند و سبب اختلاف روایتی است که (به خط کوفی) آمده است: و چون در زمان قدیم حروف نقطه نداشت بعضی خمس و سبعون(75) و بعضی خمس و تسعون(95) خواندند و اگر نقطه های این حروف را برداریم نمی توان فهمید که آیا 75 است یا 95؟!

چرا شیعیان گویند: فدک حق حضرت زهرا(س) می باشد؟

۱- زیرا فدک را پیامبر خدا(ص) در زمان حیات به حضرت زهرا(س) بخشیدند و از چیزهایی نبوده که از روی ارث به حضرت زهرا(س) رسیده باشد تا آنهایی که حدیث آورده اند که پیامبر(ص) فرموده اند: «من از خود چیزی به ارث نمی گذارم» بگویند این فدک ارث بوده و طبق حدیث مجعول به حضرت زهرا(س) نمی رسد.

2- دلیل دیگر اینکه هرگز پیامبر چنین حدیثی را نفرموده اند زیرا خلاف قرآن است ( وَ وَرثَ سلیمانُ داود) وبه قول خود حضرت حدیثی که مخالف قرآن باشد مردود می باشد.

3- حضرت زهرا(س) ذوالید بودند و دیگران باید اقامه بینه کنند که نکردند بنابراین فدک حق مسلم حضرت زهرا(س) می باشد.

التماس دعا دارم.یا زهرا(س) 


همسر حضرت عباس (ع) که بود و آیا ایشان فرزند هم داشتند و آنها در کربلا بودند؟

حضرت ابوالفضل العباس عليه السلام و روحی فداه، با دختری به نام «لبابه» ازدواج نمود.
لبابه، دختر «عبیدالله بن عباس»، پسر عموی پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و آله) بود. مادر لبابه، «ام حکیم جویری» نام داشت که «دختر خالد بن قرظ کنانی» بود.
نه تنها پدر و مادر لبابه هر دو اهل ایمان و فضل بودند، بلکه شخص خانم لبابه نیز از با تربیتی که در خانه والدین و سپس خانه‌ی حضرت عباس (ع) یافته بود، خود از بزرگان اهل فضیلت به شمار می‌آمد.

ظاهراً آن حضرت در سن بیست سالگی با خانم لبابه ازدواج کردند. حاصل این ازدواج دو پسر به نام‌های «عبیدالله و فضل» بود و البته در برخی تواریخ از دو فرزند دیگر به نام‌های «محمد و قاسم» نیز نام برده‌اند. و اسنادی دال بر شهادت محمد در کربلا وجود دارد. و برخی اقوال دیگر تأکید دارند که فرزندان ایشان هیچ کدام در کربلا حضور نداشتند. هیچ سندی دال بر این که همسر ایشان در کربلا حضور داشته باشد نیز وجود ندارد، مضافاً بر این که نام ایشان جزء اسرای کربلا نیز ثبت نگردیده است.

در هر حال در اقوال مستند تاریخی آمده است: عبید الله فرزند عباس که کنیه اش ابومحمد بود، شخصیتی با کمال ، ورع ، سخی، شجاع و بامروت به حساب می آمد که در سن 55 سالگی درگذشت و فرزندان حضرت عباس نسبشان به او می رسد. و ملاقات ایشان با امام سجاد علیه‌السلام نیز دلیل دیگری بر زنده بودن این فرزند پس از واقعه‌ی کربلا دارد.

یکی از فرزندان عبیدالله، ابو محمد حسن اکبر می‌باشد که از علما و محدثان بزرگ اسلام است. او دارای 8 پسر بود که پراکنده شدن آنها در سرزمین مختلف اسلامی چون: حجاز، مصر، فارس، بغداد، بصره، شام، مغرب، سمرقند و یمن، سبب گردید تا اولاد و نسل آن حضرت در کشورهای مختلف گسترش یابد و بسیاری از آنان نیز از شخصیت‌های برجسته‌ی علمی، سیاسی، قضایی و ... بوده‌اند.
بر اساس اسناد تاریخی، عبیدالله در سن 55 سالگی از دنیا رفت، اما از تاریخ رحلت خانم لبابه،‌ اطلاع دقیقی نداریم.

منبع:كتاب العباس و معارف ابن قيتبه و حديقه النسب شيخ فتونى  وحدائق الانس

 التماس دعا دارم.یا اباالفضل العباس


 
آیا امام حسین علیه السلام ایرانیان را تحقیر کرده و به آنان توهین کرده اند؟

 

 دلدادگان و عاشقان امام حسین مراقب باشید اخیرا شبهه ای در مورد وجود نازنین امام حسین علیه السلام در سطح وسیع از طرف دشمنان مغرض اهل بیت علیهم السلام منتشر شده است و متاسفانه اذهان افراد کم اطلاع جامعه را نسبت به این معصوم تحت تاثیر منفی قرار داده است. تا آنجا که برخی افراد روز عاشورا را جشن گرفتند و از آن تعبیر به روز جشن نجات ایرانیان نمودند! البته این اولین بار نیست که این شبهه مطرح شده اما این بار گستره نشر این تحریف بسیار گسترده تر از سالهای قبل است و به طرق مختلف از جمله اینترنت و موبایل در بین افراد زیادی منتشر شده.


به جهت این که ممکن است این شبهه به شما دوست عزیز هم رسیده باشد جوابیه مناسبی را برای آن تهیه کرده ایم که کذب مدعای این دشمنان را روشن می کند. امید است با تلاش همه جانبه در راه تبلیغ تشیع و دفاع از حریم معصومین علیهم السلام راه را برای نشر این گونه اکاذیب ببندیم. 

ابتدا به طرح شبهه می پردازیم و سپس جوابها را می آوریم.


پاسخ به این شبهه را در قالب چند نکته بیان می کنیم که با در کنارهم گذاشتن مجموع این نکات پاسخ کامل می شود.


1- در فرهنگ عرب به همه افراد غیر عرب گفته می شده "عجم" مثل خود ما ایرانی ها که به همه افراد غیر ایرانی می گوییم "خارجی" امامنظور ما فقط اعراب نیستند بلکه همه غیر ایرانی ها هستند به همین گونه در عرب هم کلمه عجم به معنی غیر عرب است در صورتی که اشکال کننده آن را به معنی ”ایرانی” ترجمه کرده است!! که این غرض ورزی او را می رساند. 

2- اشکال کننده آنقدر نسبت به متون حدیثی بی اطلاع بوده است که نمی دانسته در روایات مربوط به اعتقادات وقتی گفته می شود اباعبد الله منظور امام صادق علیه السلام هستند که در این حدیث هم همینطور است و این حدیث از ایشان صادر شده است نه از امام حسین علیه السلام !! 

3- عبارت حسین بن علی که در بالای متن آ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: برچسب‌ها: دلدادگان و عاشقان امام حسین ع مراقب باشید,
نويسنده : سلاطین)(ایوبی)


بعد از عبارت #pages {font-size:14px; min-height:28px; margin-bottom:10px; text-align:center;color:#fff } #pages a{background: #999;border:1px #777 solid;border-radius:4px;margin:10px;padding:10px;display: inline-block;color:#fff } #pages a:hover{ background:#555;border:1px #555 solid;border-radius:4px;m;margin:10px;padding:10px;color:#fff } #pages .pagination_current{ background:#eee;color: #333;padding:10px;border-radius:3px;} #pages .pagination_current:hover{ background: #222;color:#fff;padding:10px;border-radius:3px;} .next,.prev { background:#7ac142; width:60px; height:28px; margin:0; padding:0; line-height:25px; border-radius:0 5px 5px 0; } .next { float:left; border-radius:5px 0 0 5px; } .current { background:#eee; color:#555; }