فلسفه دنده یک میگه تنها با چند حرکت کوچیک میشه از حالت سکون به حالت حرکت درآمد درسته که اولش این حرکت کند و آرومه اما مداومه و بعد از مدتی میتونه به یک سرعت مطمئن و مناسب تبدیل بشه. هیچ کسی با در جا گاز دادن به جایی نمیرسه.

مسلما منطقی هم نیست که تا رفتی دنده یک تا ته گاز رو فشار بدی! عجله جواب بر عکس میده. باید آروم آروم سرعتتو زیاد کنی و با روش آهسته و پیوسته پیش بری تا یواش یواش به سرعت مورد نظرت برسی

وقتی از پارکینگ در اومدی دیگه درنگ نمیکنی چون همه توی خیابون اصلی در حرکتن وقتی تو هم به این جمع روان پیوستی دیگه سکون برات معنی نداره. وقتی پشت ترافیک و راه بندون وایسادی و یا به چراغ قرمز میرسی ناراحت و عصبانی نمیشی. چراغ قرمز آخر راهت که نیست!  اونجا تو به چراغ قرمز فکر نمیکنی بلکه به مقصدت فکر میکنی مشکلات و موانع کوچیک و موقت تو رو از پا در نمیاره و از رفتن منصرفت نمیکنه. بهر حال هر خیابون و راهی هم چاله چوله یا دست انداز داره. اینا رو هم با صبر و حوصله و دقت رد کن و باز هم به راحت ادامه بده.

یادت باشه . سرعت بی حد واندازه هم آخرش کار دستت میده! هر چیزی حد وسطش بهتره.  به قول معروف دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدنه.

برای شروع هر کسب و کاری هم به همین روش عمل کن. پول دار شدن سریع نیست. زمان می برد. کسب درآمد از اینترنت هم قدم به قدم شما رو به هدفتون میرسونه. قدم اول همیشه سخت ترین قدمه اما وقتی شروع کردی دیگه هیچی جلو دارت نیست.