اگر شما مهارتهایی دارید که میتوانید به کار برده و کسب درآمد کنید چرا اینکار را از طریق همین کامپیوتری که در خانه دارید انجام ندهید؟

زیبایی اینترنت به این است که شما میتوانید برای بسیاری از مردم که در کشورهای مختلفی زندگی میکنند کار کنید بدون آنکه از پشت میز کامپیوتر اتاق خود تکان بخورید کارها توسط ایمیل برای شما ارسال میشوند و تا وقتی که شما سریع و درست کارها را به انجام میرسانید مشتریان بسیاری هستند که برای خدمات شما سر و دست می شکنند!

چرا در دفتری کسل کننده کاری را انجام دهید در حالیکه می توانید همان کار را در خانه و از طریق کامپیوتر و اینترنت خود برای تعداد بسیار زیادی از مردمی که بدنبال فردی هستند تا کارهای آنها را سر و سامان دهد انجام دهید و پول در آورید؟

با کار کردن در منزل شما میتوانید تصمیم بگیرید کی کار را شروع کنید و کی تمام کنید و چه زمانی ایتراحت کنید. به این شکل شما کنترل زندگی و کار خود را در دست خواهید داشت. نه اینکه کار شما کنترل شما و زندگیتان را در دست بگیرد!

امروزه دستیار های آنلاین ( یا مجازی ) همه جا هستند. تلفیق اینترنت ، تلفن و ایمیل دسترسی به مردم را در سراسر چهان بسیار آسان و سریع کرده است. دیگر نیازی نیست تا حتما برای کسی متنی روی کاغذ نوشته و ارسال کنید! یا مدرکی را با پست ارسال کنید . شما براحتی آنرا اسکن کرده و از طریق چسباندن ( attach )  آن به یک ایمیل به سادگی برای مورد نظر ارسال میکنید و چند ثانیه بعد او ایمیل را در “صندوق نامه های” خود ( inbox ) دریافت میکند.

دستیار های مجازی طیف گسترده ای از مهارتها را دارند اما اگر شما همه آنها را بلد نیستید اشکالی ندارد. حتی این میتواند به نفع شما باشد که اعلام کنید در یک موضوع خاص دارای مهات بسیار تخصصی می باشید. برای مثال شاید شما یک تایپیست سریع باشید که افراد میتوانند نامه های مورد نظر را برای شما اسکن کرده و ارسال نمایند تا شما آنها را تایپ کنید. یا اینکه شما یک محقق زبردست در زمینه جستجو ( search ) مقالات دانشجویی هستید. ( خصوصا زمان پایان ترم مشتریان بسیاری خواهید داشت !! ) یا اینکه شما دانشجویی هستید که در جزوات درسی را به خوبی تهیه میکنید و میتوانید آنها را در اختیار دیگران قرار دهید و یا نمونه سوالات امتحانی! یا اینکه شما میتوانید مرجم یک زبان باشید و مقالات و مطالب را در ازای دریافت دستمزد مناسب ترجمه کنید.

خب حالا چطور میتوانید اینکار را شروع کنید؟

دو راه برای شروع اینکار وجود دارد:

۱-      ثبت نام در سایتهایی که به همین منظور ایجاد شده اند و به نوعی بنگاه کاریابی آنلاین هستند که میتوانید آنها را با سرچ کردن بدست آورید.

در این نوع سایتها هم شما میتوانید مشخصات خود را ذکر کنید و هم استخدام کنندگان میتوانند آگهی داده و شما در آگهی آنها به جستجوی شغل مورد نظرتان بپردازید.

به یاد داشته باشید نوشتن یک رزومه روشن و کامل از فعالیت های قبلی و توانایی های شما و همچنین مشخص کردن میزان حقوق مورد نظر برای این شغل می تواند احتمال یافتن شغل دلخواه شما را بالاتر ببرد.

ممکن است یافتن فردی مناسب برای شروع کار کمی طول بکشد اما صبور باشید . زمانی که اولین قرارداد را بدست آوردید این احتمال وجو دارد که با انجام به موقع و درست کار محول شده کار های بیشتری به سراغ شما بیاید. به یاد داشته باشید علاوه بر اینکه این نوع سایت ها مکن است قسمت برای بازخورد ( feed back ) داشته باشند تا افرادی که کاری به شما سپرده اند نظر خود را در مورد کیفیت کار شما ابراز دارند ، همبن افرادی که کار را به شما سپرده اند بهترین تبلیغ برای شما خواهند بود تا دوستانشان را هم تشویق به همکاری با شما نمایند.

۲-      سایت یا وبلاگ خود را راه اندازی کنید و خدمات خود را در آنجا معرفی کنید:

از انجا که سایتهای یاد شده در مورد بالا کمسیون یا درصدی از درآمد شما را برای خود بر میدارند بنابراین اگر شما توانایی اداره یک سایت یا وبلاگ را دارید و میتوانید تبلیغ موثر و مناسبی برای آن انجام دهید این مورد می تواند برای شما پول ساز باشد.

پول در آوردن از اینترنت متواند به سادگی شناخت خوب و دقیق از مهارت های فردی شما باشد. پس خوب در مورد توانایی های پول ساز خود فکر کنید. مطمئنا شما هم استعدادهایی دارید که بتوانید از آنها کمی بیشتر پول در آورید.

لطفا قبل از آنکه سریعا شروع به سرچچ در مورد سایت های مختلف استخدام و کسب درآمد کنید نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید و به ما بگویید در مورد این مقاله چطور فک میکنید .

نظرات شما برای ما مهم هستند و به ما کمک میکنند در جهت خواسته های شما حرکت کنیم.