کارآفرینان موفق خبر موفقیت زنان را از دهکده جهانی زنان بخوانید

فرهنگی. مذهبی .اقتصادی .هنری .ورزشی ا.موزشی. تفریحی

کارآفرینان موفق خبر موفقیت زنان را از دهکده جهانی زنان بخوانید


کارآفرینان موفق

زنان کارآفرین چگونه اندیشیده اند و چه عواملی سبب موفقیت در شروع و گسترش کسب و کارشان شده است؟ تجارب کارآفرینان موفق راه درست و نزدیک موفقیت را به شما خورشیدی ها نشان خواهد داد.

 
0
بهنوش باختری لیسانس هنرهای تجسمی از دانشگاه تهران و فوق لیسانس شهرسازی از لیدز انگلستان پس از کسب تجربه کاری در ایران شرکت کارا را تاسیس کرده است. این شرکت خدمات متنوع طراحی و اجرا از جمله معماری، طراحی محیطی، معماری داخلی و چاپ و تبلیغات را ارائه می‌دهد. بهنوش باختری همیشه به باستان‌شناسی علاقه داشته است و از هر فرصتی برای بازدید از مناطق بکر و کم‌بازدید استفاده می‌کند.
 
 
0
 
در تاریک‌ترین شب‌ها هم می‌شود روشنایی مهتاب را دید
زینب جم متولد ۱۳۶۷ و دانشجوی کارشناسی رشته‌ی مدیریت بازرگانی است. او پس از تجربه‌اندوزی از فعالیت در برخی شرکت‌های خصوصی، در سال ۸۹ وب‌سایت «همینا» را تاسیس کرد که همچنان مدیریت آن را نیز بر عهده دارد. «همینا» که در زمینه‌ی خرید و فروش آنلاین کالا فعالیت می‌کند، برای چهار نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است. مصاحبه‌ی خورشید با زینب جم را در زیر بخوانید:
 
 
4
 
کلمه شکست را از دایره لغات خود حذف کنید
سارا شعبان‌زاده از جوان‌ترین کارآفرینان موفق ایران است که در ۲۲ سالگی طرح خلاقانه‌ی آموزش کامپیوتر به کودکان را ثبت و اجرا کرده است. همچنین همت و پشت‌کارش باعث شد تا به عنوان کارآفرین برتر کشور (سال ۸۹) و کارآفرین برتر اجتماعی استان فارس (سال ۹۰) از او تقدیر شود. سارا کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) است و اکنون در ۲۸ سالگی، مدیر عامل شرکت «تجسم آینده‌ی پویا» است که خود در سال ۱۳۷۹ آن را تاسیس کرده است. در شرکت او ۱۶ نفر به صورت ثابت یا پیمان‌کار مشغول به کار هستند.
 
 
0
 
در بازی‌های بچه‌گی، داور حل اختلاف بودم
فوق لیسانس حقوق دارد و مدیر عامل دفتر وکالتی است که خودش در سال ۶۸ (۱۹۹۸ م) تاسیس کرده است. سال‌های بسیاری‌ از عمرش را -چه در ایران و چه در شعبه‌ی دیگر دفترش در تورنتو کانادا- صرف رفع حل اختلاف‌های بین و این و آن کرده‌است؛ کاری که رضایت قلبی‌اش را در آن می‌داند. با آن‌که اکنون ۵۰ بهار از عمرش را زیسته‌ است، همچنان دوست دارد ایده‌های جدیدش را اجرا کند؛ آن‌چنان‌ که در نظر دارد تا پانسیونی برای اقامت جوانان ایرانی در کانادا ایجاد کند. مصاحبه‌ی خورشید با فائزه کاشانی نژاد را در زیر می‌خوانید:
 
 
5
 
لازمه‌ی موفقیت، همت عالی است
خانم ساناز نتاج، ۳۱ ساله گرافیست و طراح لباس است. ایشان که دارای فوق دیپلم گرافیک است پیش از آغاز کسب و کار خود به عنوان طراح سایت و مسئول تبلیغات در یک شرکت گرافیکی مشغول به کار بود. اما آن‌چنان که باور دارد «خلاقیت در آزادی عمل شکوفا می‌شود» و همین او را به عرصه‌ی کارآفرینی و ایجاد کسب و کاری جدید کشاند. ایشان هم‌چنین در مدرسه‌ی خلاقیت «ماندالا» به آموزش خلاقیت به کودکان مشغولند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: برچسب‌ها: کارآفرینان موفق خبر موفقیت زنان را از دهکده جهانی زنان بخوانید ایده هایتان را با ما در میان بگذارید,
نويسنده : سلاطین)(ایوبی)


بعد از عبارت #pages {font-size:14px; min-height:28px; margin-bottom:10px; text-align:center;color:#fff } #pages a{background: #999;border:1px #777 solid;border-radius:4px;margin:10px;padding:10px;display: inline-block;color:#fff } #pages a:hover{ background:#555;border:1px #555 solid;border-radius:4px;m;margin:10px;padding:10px;color:#fff } #pages .pagination_current{ background:#eee;color: #333;padding:10px;border-radius:3px;} #pages .pagination_current:hover{ background: #222;color:#fff;padding:10px;border-radius:3px;} .next,.prev { background:#7ac142; width:60px; height:28px; margin:0; padding:0; line-height:25px; border-radius:0 5px 5px 0; } .next { float:left; border-radius:5px 0 0 5px; } .current { background:#eee; color:#555; }