کارآفرینان موفق خبر موفقیت زنان را از دهکده جهانی زنان بخوانید وموفقیت وایده خودتان را با ما در میا

فرهنگی. مذهبی .اقتصادی .هنری .ورزشی ا.موزشی. تفریحی

کارآفرینان موفق خبر موفقیت زنان را از دهکده جهانی زنان بخوانید وموفقیت وایده خودتان را با ما در میا

کارآفرینان موفق

زنان کارآفرین چگونه اندیشیده اند و چه عواملی سبب موفقیت در شروع و گسترش کسب و کارشان شده است؟ تجارب کارآفرینان موفق راه درست و نزدیک موفقیت را به شما خورشیدی ها نشان خواهد داد.

 
4
راما هوشمند وزیری پس از اتمام تحصیلات، مربی‌گری ورزشی و فعالیت‌های هنری در سال ۱۳۸۱ تصمیم گرفت مدیر باشد تا بتواند ایده‌هایش را عملی کند. آموزشگاه هنرهای تجسمی مثلث حاصل این تصمیم بود. او روزهای جمعه را هم در آموزشگاه می‌گذراند.
 
 
2
 
آرامش و رضایت، در کار و خدمت به دیگران است
خانم فریال مشرف‌الملک سال‌هاست که در ایالت کالیفرنیای آمریکا زندگی می‌کند. ایشان مدرک مهندسی معماری دارد و از سال ۲۰۰۵ میلادی موسسه‌ی زیبایی فریال را تاسیس کرده‌‌ است. از آن زمان تا کنون ایشان همچنان مدیریت این موسسه‌ -که پنج نفر در آن کار می‌کنند- را به عهده دارد. البته خانم مشرف الملک وقتش را تنها به موسسه‌‌اش اختصاص نمی‌دهد و قسمت زیادی از وقتش را صرف امور خیریه و داوطلبانه می‌کند.
 
 
1
 
اصلا دوست ندارم به بدبینانه‌ترین حالت فکر کنم!
رفیعه رازبانی یکی از کارآفرینان جوان و موفق ایران است. خانم رازبانی، که حالا خود را برای ورود به سی‌ و یکمین سال زندگی‌اش آماده می‌کند، کارشناس ارشد مدیریت کارآفرینی است. او شرکت تنپوش آریاپرند را در سال ۱۳۸۸ تاسیس کرد و مدیر عاملی آن را نیز بر عهده دارد. ایشان با تاسیس شرکت خود توانسته برخی موقعیت‌های شغلی‌ را ایجاد کند و هم‌اکنون چهار نفر در شرکت او مشغول به کار هستند.
 
 
0
 
از موفقیت یک کارآفرین انگیزه گرفتم
اشرف دارابی موسس، مدیر و مربی موسسه آموزشی جلوه است. او در این موسسه به همراه ۵ مربی دیگر، کلاس‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف هنر برگزار می‌کند. دیدن موفقیت یک کارآفرین در این حوزه و استقلال مالی، انگیزه او برای تاسیس این موسسه در سال ۱۳۷۲ بوده است.
 
 
0
 
عادت ندارم تخم‌مرغ‌هایم را در یک سبد بگذارم
فرحناز مینایی‌پور موسس و مدیر عامل موسسه آموزشی منادیان توسعه پایدار است. این موسسه ۶ نیروی کار دارد. همچنین مهدکودک گل مینا با همت او و خواهرش راه‌اندازی شده و به گفته فرحناز مینایی‌پور در شرایط سخت پا گرفته‌است. او در سال ۱۳۵۱ متولد شده و در حال حاضر دانشجوی دکترای مدیریت آموزشی در آکادمی پداگوژیکی تاجیکستان است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: برچسب‌ها: کارآفرینان موفق خبر موفقیت زنان را از دهکده جهانی زنان بخوانید وموفقیت وایده خودتان را با ما درمیان بگذارید,
نويسنده : سلاطین)(ایوبی)


بعد از عبارت #pages {font-size:14px; min-height:28px; margin-bottom:10px; text-align:center;color:#fff } #pages a{background: #999;border:1px #777 solid;border-radius:4px;margin:10px;padding:10px;display: inline-block;color:#fff } #pages a:hover{ background:#555;border:1px #555 solid;border-radius:4px;m;margin:10px;padding:10px;color:#fff } #pages .pagination_current{ background:#eee;color: #333;padding:10px;border-radius:3px;} #pages .pagination_current:hover{ background: #222;color:#fff;padding:10px;border-radius:3px;} .next,.prev { background:#7ac142; width:60px; height:28px; margin:0; padding:0; line-height:25px; border-radius:0 5px 5px 0; } .next { float:left; border-radius:5px 0 0 5px; } .current { background:#eee; color:#555; }