کارآفرینان موفق خبر موفقیت زنان را از دهکده جهانی زنان بخوانید وموفقیت وایده خودتان را با ما در میا

فرهنگی. مذهبی .اقتصادی .هنری .ورزشی ا.موزشی. تفریحی

کارآفرینان موفق خبر موفقیت زنان را از دهکده جهانی زنان بخوانید وموفقیت وایده خودتان را با ما در میا

کارآفرینان موفق

زنان کارآفرین چگونه اندیشیده اند و چه عواملی سبب موفقیت در شروع و گسترش کسب و کارشان شده است؟ تجارب کارآفرینان موفق راه درست و نزدیک موفقیت را به شما خورشیدی ها نشان خواهد داد.

 
2
لطیفه اسماعیلوا دلش می‌خواست دکتر شود اما درسش را در رشته اقتصاد به پایان رساند و شرایط سخت اقتصادی او را بر آن داشت تا کارش را در عرصه تجارت با اجاره یک میز یک متری در یک فروشگاه شروع کند. این میز یک متری اکنون تبدیل به دو فروشگاه بزرگ پوشاک و مواد غذایی شده است که لطیفه اسماعیلوا در سال‌های ۱۹۹۶ و ۲۰۰۳ در ارمنستان راه‌اندازی کرده است. بیش از 35 نفر در این فروشگاه‌ها به کار مشغولند...
 
 
4
 
کار گروهی حس تعامل را در من به‌وجود آورده
رکسانا یراقی، الناز ایلخانی و نازنین پاینده‌آزاد به ترتیب متولد سال ۱۳۶۷، ۱۳۶۶ و ۱۳۶۶ هستند. هر سه نفر در رشته گرافیک فارغ‌التحصیل شده‌اند و در سال ۱۳۸۸ با تلاش و ریسک‌پذیری گروه هنری رتینا را تاسیس کرده‌اند. گفتنی است که الناز و رکسانا از فارغ‌التحصیلان مدرسه خورشید هستند.
 
 
1
 
کارم امکان دنبال کردن رویاهایم را به من می‌دهد
ندا مفاخری در سال ۱۳۵۶ متولد شده‌است. تحصیلاتش را در مقطع کارشناسی ارشد رشته MBA به پایان رسانده و در سال ۱۳۸۵ شرکت مدیریت اطلاعات پویا مهارت را تاسیس کرده‌است. او در حال حاضر مدیرعامل این شرکت است و برای ۱۵ نفر ایجاد شغل کرده‌است. ندا مفاخری می‌گوید هنگام شروع کسب و کار نه تنها نگرانی نداشته بلکه خیلی هم شوق و ذوق داشته‌است و مطمئن بوده که موفق می‌شود.
 
 
1
 
بیش از حمایت شدن دوست دارم حمایت کنم
«مجتمع فنی آموزشی پریدار» را دو خواهر تاسیس کرده‌اند. مریم و مرضیه پریدار به ترتیب متولد سال‌های ۱۳۴۲ و ۱۳۴۹ هستند و هر دو مدرک فوق لیسانس خود را در رشته MBA اخذ کرده‌اند. این دو خواهر در حال حاضر مدیر و موسس مجتمع پریدار هستند و برای ۸ نفر ایجاد شغل کرده‌اند.
 
 
3
 
سنجش شرایط، انعطاف و ابتکار، مهارت‌هایی برای عبور از موانع
فیروزه صابر کارآفرین است. گرچه مدیریت کارخانه یا شرکتی تجاری را بر عهده ندارد. هر پروژه‌ای روی فرش اجتماعی، سیاسی، مدیریتی، فرهنگی و آموزشی خاصی به اجرا درمی‌آید که هر نقش ریز و درشت آن به دست کسی بافته می‌شود، یکی از نقش‌های فرهنگی – آموزشی کارآفرینی را فیروزه صابر می‌زند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: برچسب‌ها: کارافرینان موفق خبر موفقیت زنان را از دهکده جهانی زنان بخوانید وموفقیت وایده خودتان را با ما در میا,
نويسنده : سلاطین)(ایوبی)


بعد از عبارت #pages {font-size:14px; min-height:28px; margin-bottom:10px; text-align:center;color:#fff } #pages a{background: #999;border:1px #777 solid;border-radius:4px;margin:10px;padding:10px;display: inline-block;color:#fff } #pages a:hover{ background:#555;border:1px #555 solid;border-radius:4px;m;margin:10px;padding:10px;color:#fff } #pages .pagination_current{ background:#eee;color: #333;padding:10px;border-radius:3px;} #pages .pagination_current:hover{ background: #222;color:#fff;padding:10px;border-radius:3px;} .next,.prev { background:#7ac142; width:60px; height:28px; margin:0; padding:0; line-height:25px; border-radius:0 5px 5px 0; } .next { float:left; border-radius:5px 0 0 5px; } .current { background:#eee; color:#555; }