کارآفرینان موفق خبر موفقیت زنان را از دهکده جهانی زنان بخوانید وموفقیت وایده خودتان را با ما در میا

فرهنگی. مذهبی .اقتصادی .هنری .ورزشی ا.موزشی. تفریحی

کارآفرینان موفق خبر موفقیت زنان را از دهکده جهانی زنان بخوانید وموفقیت وایده خودتان را با ما در میا

کارآفرینان موفق

زنان کارآفرین چگونه اندیشیده اند و چه عواملی سبب موفقیت در شروع و گسترش کسب و کارشان شده است؟ تجارب کارآفرینان موفق راه درست و نزدیک موفقیت را به شما خورشیدی ها نشان خواهد داد.

 
 
0
رویای طراحی لباس و دوخت و دوز آن، المیرا شرمحبتوا را به افتتاح شرکت تولیدی پوشاک و منسوجات در قزاقستان کشید. هدفش احیای دوخت و دوز لباس‌های سنتی قزاقستان است ولی در عین حال از تکنولوژی ها مارک‌های روز به دور نمی‌ماند. المیرا از دلایل پیشرفت کارش اینطور می‌گوید...
 
 
0
 
انجام کارهای دشوار لذت‌بخش‌تر است
بیتا طهماسبی در سال ۱۳۵۳ به دنیا آمد. تحصیلاتش را در رشته مهندسی کامپیوتر به پایان رساند و پس از کار و کسب تجربه در حوزه‌های برنامه‌نویسی، طراحی، مشاوره و مدیریت پروژه، در سال ۱۳۸۵ وارد گروه آواژنگ شد. او پس از چند سال سابقه مدیریتی می‌گوید: «اوایل فکر می‌کردم اگر موفق نشوم و سود نکنم افراد کلیدی را از دست می‌دهم و با شکست مواجه می‌شوم ولی بعد از مدتی این ترس‌ها می‌ریزد و تهدیدهای کاری همگی قابل حل می‌شوند.»
 
 
0
 
باید زودتر یاد می‌گرفتم «نه» بگویم
مریم خاوازی متولد سال ۱۳۴۲ است. او لیسانسش را در رشته زبان روسی به پایان رسانده و در حال حاضر دانشجوی فوق لیسانس MBA است. شرکت آدران رایانه در سال ۱۳۸۲ به همت او تاسیس شده است. این شرکت ۲۵ پرسنل دارد.
 
 
0
 
بعد از هر زمین خوردنی بلند شوید
کارآفرین موفق، خانم فاطمه ذره حسابی پس از آنکه از اداره آموزش و پرورش بازنشسته شد، موسسه خیریه حضرت زینب (س) و تولیدی آسیه را به همراه چند تن از اعضای خانواده در سال ۱۳۷۶ تاسیس کرد. در حال حاضر ۷ نفر به طور ثابت و ۳ نفر به صورت متغیر در این موسسه مشغول به کارند. این موسسه به تولید انواع روپوش، مانتو، مقنعه و برخی ملزومات آشپزخانه مانند دستگیره و غیره مشغول است.
 
 
5
 
همه از شروع می‌ترسند
شیوا بحرینیان، همزمان با تحصیل در رشته مهندسی کشاورزی در دانشگاه آزاد خوراسگان در سال ۱۳۸۱، گل‌خانه ناردین را در اصفهان تاسیس کرد. او باغدار نمونه زن استان اصفهان و شهرستان سال ۱۳۸۳، تولید کننده برتر گل و گیاه زینتی سال ۱۳۸۵، و تولید کننده برتر محصولات گل‌خانه‌ای سال ۱۳۸۸ است. شیوا بحرینیان تاکنون برای ۷ نفر به‌طور ثابت و برای ۱۰ نفر به‌طور پاره وقت و فصلی ایجاد شغل کرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: برچسب‌ها: کارآفرینان موفق خبر موفقیت زنان را از دهکده جهانی زنان بخوانید وموفقیت وایده خودتان را با ما در میا,
نويسنده : سلاطین)(ایوبی)


بعد از عبارت #pages {font-size:14px; min-height:28px; margin-bottom:10px; text-align:center;color:#fff } #pages a{background: #999;border:1px #777 solid;border-radius:4px;margin:10px;padding:10px;display: inline-block;color:#fff } #pages a:hover{ background:#555;border:1px #555 solid;border-radius:4px;m;margin:10px;padding:10px;color:#fff } #pages .pagination_current{ background:#eee;color: #333;padding:10px;border-radius:3px;} #pages .pagination_current:hover{ background: #222;color:#fff;padding:10px;border-radius:3px;} .next,.prev { background:#7ac142; width:60px; height:28px; margin:0; padding:0; line-height:25px; border-radius:0 5px 5px 0; } .next { float:left; border-radius:5px 0 0 5px; } .current { background:#eee; color:#555; }