کارآفرینان موفق خبر موفقیت زنان را از دهکده جهانی زنان بخوانید وموفقیت وایده خودتان را با ما در میا

فرهنگی. مذهبی .اقتصادی .هنری .ورزشی ا.موزشی. تفریحی

کارآفرینان موفق خبر موفقیت زنان را از دهکده جهانی زنان بخوانید وموفقیت وایده خودتان را با ما در میا

کارآفرینان موفق

زنان کارآفرین چگونه اندیشیده اند و چه عواملی سبب موفقیت در شروع و گسترش کسب و کارشان شده است؟ تجارب کارآفرینان موفق راه درست و نزدیک موفقیت را به شما خورشیدی ها نشان خواهد داد.

 
0
علی مومن فارغ التحصیل رشته تحصیلی گرافیک از دانشکده هنر و معماری است. او۳۳ سال دارد و امروز او را بسیاری از جوانان با برند «قاف» می شناسند و تیشرت‌ها و تاپ‌های مرانه و زنانه او را با طرح ها و رنگ‌های شاد و متنوع بر تن می‌کنند. مصاحبه خواندنی با این کارآفرین موفق را خانم هانیه گوهری‌پور عزیز، یکی از فارغ التحصیلان مدرسه خورشید، انجام داده اند.
 
 
1
 
همیشه حق با مشتری است
مرجان یکی دیگر از خواهران گویا است کسی که آرزوی همیشگیش پرستو را بر آن داشت تا کافه قنادی رز را راه اندازی کند. مرجان مسئول پخت کیک و دسر است لیسانس زیست شناسی دارد و هر روز به دنبال یک خلاقیت جدید است برای تزئین کیک هایی که بخشی از زندگی او شده است.
 
 
2
 
همه گفتند زن نمی‌تواند کار مردانه کند اما من...
سه سال از زمانی که خواهران گویا تصمیم به راه‌اندازی یک قنادی در اصفهان گرفتند می‌گذرد. مرجان و پرستو گویا. پرستو تحصیلات خود را در رشته کامپیوتر در دانشگاه شهید بهشتی به پایان رساند و در نهایت پس از کارهای متفاوت تصمیم گرفت به خواست خواهرش جامه عمل بپوشاند. حالا آن‌ها کافه قنادی رز را مدیریت می‌کنند با ۵ کارمند ثابت و دو نیروی پاره‌وقت.
 
 
0
 
بیش از سی هزار نفر را آموزش داده‌ایم
فریبا مهدیون دارای ليسانس مهندسی الکترونيک از دانشگاه علم و صنعت ايران است. بیست سال سابقه کار در زمینه IT دارد و دارای گواهینامه MCSE شرکت مایکروسافت است. موسس و عضو انجمن زنان مدیر کارآفرین، بعد از ۱۰ سال کار در سازمان های دولتی، نیاز به مراکز آموزشی حوزه ICt را احساس کرد و اکنون موسس، عضو هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سماتک است.
 
 
13
 
از ترکیب علاقه، تحصیل و تجربه‌ ایده‌ خلق کنید
کتایون سپهری، پس از کسب تجربه در کارها و شرایط کاری متفاوت به این نتیجه رسید که خلق و خویش کار شخصی را می‌طلبد. تاسیس شرکت مهندسی شبکه پژوهش بهنگام در سال ۱۳۸۵ نتیجه شناخت این خلق و خوست. کار اصلی این شرکت مشاوره و آموزش در زمینه‌های مختلف مدیریتی، صنعتی، کارآفرینی، توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMEs)، و ایجاد و توسعه شبکه‌های کسب و کار است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: برچسب‌ها: کارآفرینان موفق خبر موفقیت زنان را از دهکده جهانی زنان بخوانید وموفقیت وایده خودتان را با ما در میا,
نويسنده : سلاطین)(ایوبی)


بعد از عبارت #pages {font-size:14px; min-height:28px; margin-bottom:10px; text-align:center;color:#fff } #pages a{background: #999;border:1px #777 solid;border-radius:4px;margin:10px;padding:10px;display: inline-block;color:#fff } #pages a:hover{ background:#555;border:1px #555 solid;border-radius:4px;m;margin:10px;padding:10px;color:#fff } #pages .pagination_current{ background:#eee;color: #333;padding:10px;border-radius:3px;} #pages .pagination_current:hover{ background: #222;color:#fff;padding:10px;border-radius:3px;} .next,.prev { background:#7ac142; width:60px; height:28px; margin:0; padding:0; line-height:25px; border-radius:0 5px 5px 0; } .next { float:left; border-radius:5px 0 0 5px; } .current { background:#eee; color:#555; }