کارآفرینان موفق خبر موفقیت زنان را از دهکده جهانی زنان بخوانید وموفقیت وایده خودتان را با ما در میا

فرهنگی. مذهبی .اقتصادی .هنری .ورزشی ا.موزشی. تفریحی

کارآفرینان موفق خبر موفقیت زنان را از دهکده جهانی زنان بخوانید وموفقیت وایده خودتان را با ما در میا

کارآفرینان موفق

زنان کارآفرین چگونه اندیشیده اند و چه عواملی سبب موفقیت در شروع و گسترش کسب و کارشان شده است؟ تجارب کارآفرینان موفق راه درست و نزدیک موفقیت را به شما خورشیدی ها نشان خواهد داد.

 
 
0
رویای طراحی لباس و دوخت و دوز آن، المیرا شرمحبتوا را به افتتاح شرکت تولیدی پوشاک و منسوجات در قزاقستان کشید. هدفش احیای دوخت و دوز لباس‌های سنتی قزاقستان است ولی در عین حال از تکنولوژی ها مارک‌های روز به دور نمی‌ماند. المیرا از دلایل پیشرفت کارش اینطور می‌گوید...
 
 
0
 
خودتان را جدی بگیرید
فروزان سلطانی کار آموزش کودکان را در سال ۱۳۸۱ با تاسیس مهدکودک امید فردا آغاز کرد. ایجاد شغل برای چند نفر و کاهش آمار بیکاری از این طریق انگیزه اصلی وی برای کار آفرین شدن بوده است. در جال حاضر او برای ۱۰ نفر ایجاد شغل کرده‌است.
 
 
0
 
خود را ملزم به تبعیت از برنامه‌هایتان کنید
انگیزه مالی و خلاقیت دلیل اصلی مریم آبکار برای تاسیس مجتمع هنری و آموزشگاه خیاطی گل سنگ در سال ۱۳۷۵ در اصفهان بود. اکنون ۵ نفر در این مجتمع مشغول به کار هستند. مریم آبکار داشتن هدف مشخص و روشن و تعیین هدف‌های بعدی را عامل اصلی موفقیت خود می‌داند.
 
 
0
 
نظر خریداران ضامن ادامه کارم است
خانم تحریریان لیسانس حسابداری دارد اما از آنجا که از بچگی به شیرینی‌پزی علاقه زیادی داشته است، شرکت تولید و تحقیقات نان هورسان را در سال ۱۳۷۹ تاسیس کرده است. در حال حاضر ۱۲۰ نفر در کارخانه، دفتر مرکزی و شعب فروشگاه مشغول به کار هستند. او می‌گوید که در بچگی مواد غذایی زیادی را در راه فرا گرفتن شیرینی‌پزی هدر داده است!
 
 
0
 
بانوان موفق همسران موفق‌تری هستند
پویا عبدیزدان از درس دادن به گل‌ها و بچه‌ها در کودکی به تاسیس موسسه فرهنگی هنری مهر پویا نهادین آپادانا در سال ۱۳۸۳ رسیده است. او با پشتکار، خلاقیت و ابتکار برای بیش از ۳۵ نفر در قالب اعضای ثابت، مدرس و مترجم ایجاد شغل کرده‌است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: برچسب‌ها: کارآفرینان موفق خبر موفقیت زنان را از دهکده جهانی زنان بخوانید وموفقیت وایده خودتان را با ما درمیان بگذارید,
نويسنده : سلاطین)(ایوبی)


بعد از عبارت #pages {font-size:14px; min-height:28px; margin-bottom:10px; text-align:center;color:#fff } #pages a{background: #999;border:1px #777 solid;border-radius:4px;margin:10px;padding:10px;display: inline-block;color:#fff } #pages a:hover{ background:#555;border:1px #555 solid;border-radius:4px;m;margin:10px;padding:10px;color:#fff } #pages .pagination_current{ background:#eee;color: #333;padding:10px;border-radius:3px;} #pages .pagination_current:hover{ background: #222;color:#fff;padding:10px;border-radius:3px;} .next,.prev { background:#7ac142; width:60px; height:28px; margin:0; padding:0; line-height:25px; border-radius:0 5px 5px 0; } .next { float:left; border-radius:5px 0 0 5px; } .current { background:#eee; color:#555; }