کارآفرینان موفق خبر موفقیت زنان را از دهکده جهانی زنان بخوانید وموفقیت وایده خودتان را با ما در میا

فرهنگی. مذهبی .اقتصادی .هنری .ورزشی ا.موزشی. تفریحی

کارآفرینان موفق خبر موفقیت زنان را از دهکده جهانی زنان بخوانید وموفقیت وایده خودتان را با ما در میا

کارآفرینان موفق

زنان کارآفرین چگونه اندیشیده اند و چه عواملی سبب موفقیت در شروع و گسترش کسب و کارشان شده است؟ تجارب کارآفرینان موفق راه درست و نزدیک موفقیت را به شما خورشیدی ها نشان خواهد داد.

 
0
زینب جم متولد ۱۳۶۷ و دانشجوی کارشناسی رشته‌ی مدیریت بازرگانی است. او پس از تجربه‌اندوزی از فعالیت در برخی شرکت‌های خصوصی، در سال ۸۹ وب‌سایت «همینا» را تاسیس کرد که همچنان مدیریت آن را نیز بر عهده دارد. «همینا» که در زمینه‌ی خرید و فروش آنلاین کالا فعالیت می‌کند، برای چهار نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است. مصاحبه‌ی خورشید با زینب جم را در زیر بخوانید:
 
 
1
 
قابلیت سازش با شرایط دشوار را دارم
نیاز به موفقیت شغلی و خودکفایی مالی انگیزه اصلی هما خبوشانی برای تاسیس هنرستان فنی نیمرخ بوده است. او برنامه‌ریزی، پشتکار و تبلیغات را از عوامل موفقیتش می‌داند، و در حال حاضر هنرستان نیمرخ آمار بالای قبولی در کنکور سراسری دارد. هما خبوشانی هنرمند است و اوقات فراغتش را خیاطی می‌کند.
 
 
3
 
بعد از سه شکست موفق شدم
رویا آچاک موسس و مدیر شرکت سهامی خاص مواد آلی کیان پارس می‌گوید حداقل سه بار از صفر شروع کرده است. ولی هر بار راهی دیگر را به عرصه امتحان گذاشته است. راه چهارم به موفقیت منجر شد، و حالا او موفق شده است مقام اول صنایع تبدیلی خانگی استان فارس در سال زراعی ۸۷-۸۶ را کسب کند و كارآفرين برتر استاني سال ۸۶ شود. متولد سال ۱۳۵۴ در اهواز است و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی بهداشت محیط از دانشگاه شهید بهشتی تهران.
 
 
2
 
هر کاری یک راهی داره
شرکت فناوری اطلاعات پرند در زمینه سرویس‌های اینترنتی و تجهیزات شبکه فعالیت دارد. نازیلا قانع فرد موسس و مدیرعامل این شرکت، خلاقیت را یک شروع خوب می‌داند و سعی کرده است تا سیستم‌هایی متفاوت به نسبت درخواست مشتریانش ارائه کند.
 
 
0
 
ایده نو، به کار، روح تازه می‌دمد
مهرآفرین قارونی بانوی کارآفرین برتر کشور در سال ۸۷، در کنار بسیار کارهای دیگر کارشناس امور اشتغال در کمیته بانوان فرمانداری تربت حیدریه است. انگیزه‌اش، بیکاری، تنگدستی و فقر و الگویش، تعالیم دینی و فرهنگ جامعه است.

Pages

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: برچسب‌ها: کارآفرینان موفق خبر موفقیت زنان را از دهکده جهانی زنان بخوانید وموفقیت وایده خودتان را با ما درمیان بگذارید,
نويسنده : سلاطین)(ایوبی)


بعد از عبارت #pages {font-size:14px; min-height:28px; margin-bottom:10px; text-align:center;color:#fff } #pages a{background: #999;border:1px #777 solid;border-radius:4px;margin:10px;padding:10px;display: inline-block;color:#fff } #pages a:hover{ background:#555;border:1px #555 solid;border-radius:4px;m;margin:10px;padding:10px;color:#fff } #pages .pagination_current{ background:#eee;color: #333;padding:10px;border-radius:3px;} #pages .pagination_current:hover{ background: #222;color:#fff;padding:10px;border-radius:3px;} .next,.prev { background:#7ac142; width:60px; height:28px; margin:0; padding:0; line-height:25px; border-radius:0 5px 5px 0; } .next { float:left; border-radius:5px 0 0 5px; } .current { background:#eee; color:#555; }