کارآفرینان موفق خبر موفقیت زنان را از دهکده جهانی زنان بخوانید وموفقیت وایده خودتان را با ما در میا

فرهنگی. مذهبی .اقتصادی .هنری .ورزشی ا.موزشی. تفریحی

کارآفرینان موفق خبر موفقیت زنان را از دهکده جهانی زنان بخوانید وموفقیت وایده خودتان را با ما در میا

کارآفرینان موفق

زنان کارآفرین چگونه اندیشیده اند و چه عواملی سبب موفقیت در شروع و گسترش کسب و کارشان شده است؟ تجارب کارآفرینان موفق راه درست و نزدیک موفقیت را به شما خورشیدی ها نشان خواهد داد.

 
3
وصال ماهیرقیزی با مشکلات زیاد درسش را تمام کرده و پس از کسب تجربه در رسانه‌های معتبر آذربایجان در سال ۲۰۰۴ آژانس خبری آذربایجان را راه‌اندازی کرده است. او مصمم و با پشتکار است و یک لحظه آرام و قرار ندارد مگر اینکه به هدفی که پیش رو دارد برسد.
 
 
4
 
آدم پشت میز نشینی نیستم
مریم حاتمی پس از ۱۳ سال کار پشت میز نشینی به علاقه‌اش بازگشت. او همیشه دوست داشته با مردم در ارتباط باشد و همین، انگیزه اصلی او برای تاسیس کافه بیسترو بوده است. او از مشکلات سر راهش می‌گوید و اینکه چطور با تغییر ایده اولیه‌اش مسیر موفقیت را پیدا کرد.
 
 
 
0
 
تمام ایده‌هایم صرف رسیدن به هدف می‌شود
ماریا آدنوا رشته اقتصاد را برای ورود به حرفه تجارت انتخاب کرد و پس از کار در یک سازمان دولتی وارد بیزینس شد. علاقه‌اش به بیمه او را به بیزینس در بیمه کشاند، و اکنون موسس و مدیر شرکت بیمه در ارمنستان است.
 
 
0
 
خیلی تخته‌گاز نرو!
مرسده نادری مدیر عامل شرکت هودیان با سنجش نیاز بازار و اجاره یک دفتر کار کوچک در سال ۱۳۷۵، کارش را در زمینه خدمات پس از فروش تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی به همراه همسرش آغاز کرد. او بحران‌ مالی را با شعار "اصلا نشه نداره" مدیریت و حل کرده است، و به کارآفرینان نوپا توصیه می‌کند پس از کسب تجربه و کار در موسسات مشابه وارد عرصه کارآفرینی شوند.
 
 
4
 
پروسه کندن هنوز ادامه دارد
راما هوشمند وزیری پس از اتمام تحصیلات، مربی‌گری ورزشی و فعالیت‌های هنری در سال ۱۳۸۱ تصمیم گرفت مدیر باشد تا بتواند ایده‌هایش را عملی کند. آموزشگاه هنرهای تجسمی مثلث حاصل این تصمیم بود. او روزهای جمعه را هم در آموزشگاه می‌گذراند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: برچسب‌ها: کارآفرینان موفق خبر موفقیت زنان را از دهکده جهانی زنان بخوانید وموفقیت وایده خودتان را با ما درمیان بگذارید,
نويسنده : سلاطین)(ایوبی)


بعد از عبارت #pages {font-size:14px; min-height:28px; margin-bottom:10px; text-align:center;color:#fff } #pages a{background: #999;border:1px #777 solid;border-radius:4px;margin:10px;padding:10px;display: inline-block;color:#fff } #pages a:hover{ background:#555;border:1px #555 solid;border-radius:4px;m;margin:10px;padding:10px;color:#fff } #pages .pagination_current{ background:#eee;color: #333;padding:10px;border-radius:3px;} #pages .pagination_current:hover{ background: #222;color:#fff;padding:10px;border-radius:3px;} .next,.prev { background:#7ac142; width:60px; height:28px; margin:0; padding:0; line-height:25px; border-radius:0 5px 5px 0; } .next { float:left; border-radius:5px 0 0 5px; } .current { background:#eee; color:#555; }