معرفی/ اهداف و وظایف شورای زنان بازرگان ایران

فرهنگی. مذهبی .اقتصادی .هنری .ورزشی ا.موزشی. تفریحی

معرفی/ اهداف و وظایف شورای زنان بازرگان ایران

 

  • معرفی/ اهداف و وظایف شورای زنان بازرگان ایران
  • ü کوشش در جهت گسترش ارتباط و تحقق نظریات زنان بازرگان و کارآفرین ایرانی در زمینه بازرگانی، صنعت و سایر امور مربوطه.

    ü مطالعه و بررسی به منظور فراهم آوردن زمینه های لازم برای سرمایه گذاریهای صنعتی و بازرگانی و مشارکت در برپایی و اداره نمایشگاهها، بازارهای مکاره و سایر فعالیتهای مشابه،‌ با موافقت مراجع صلاحیتدار ایران کمک به موسسات،‌ سازمانها و اشخاص حقیقی و حقوقی علاقمند به شرکت در نمایشگاهها و بازارهای مکاره بین المللی که در ایران یا سایر کشورها برگزار می شود.

    ü ترویج مبادله هیأت های نمایندگی بازرگانی،‌ صنعتی و اقتصادی بین سایر کشورها با همکاری با اتاقها و شوراهای مشترک اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران.

    ü جمع آوری و ارزیابی اطلاعات آماری و سایر اطلاعات سودمند در مورد مسایل بازرگانی – صنعتی و اقتصادی زنان بازرگان و قرار دادن این اطلاعات در اختیار و همکاری با سازمانها و مقامات صلاحیتدار ایران در انجام اموری که منظور از آنها تشویق توسعه روابط بازرگانی و اقتصادی و صنعتی زنان بازرگان است.

    ü تشکیل و اداره سمینارها، سخنرانیها،‌ کنفرانسها و گردهمائیها درباره مسایل مربوط به بازرگانی و توسعه روابط صنعتی و اقتصادی و انتقال فن افزاری بین زنان ایران و سایر کشورها.

    ü انتشار نشریه اطلاعاتی در زمینه توسعه روابط اقتصادی و صنعتی بین شورای زنان بازرگان با سایر کشورها حاوی قوانین و مقررات بازرگانی و صنعتی کشورها و سایر مطالب مورد علاقه مشترک و انتشار مجله و کتاب و جزوات و نرم افزار پس از کسب مجوزهای لازم .

    ü حل اختلاف ناشی از روابط بازرگانی، اقتصادی و صنعتی بین اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی از راههای دوستانه و حکمیت بین آنان در سطح ملی و بین المللی.

    انجام سایر اقداماتی که برای نیل به اهداف فوق ضروری است یا به آنها مربوط باشد.

     



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: برچسب‌ها: معرفی/ اهداف و وظایف شورای زنان بازرگان ایران,
نويسنده : سلاطین)(ایوبی)


بعد از عبارت #pages {font-size:14px; min-height:28px; margin-bottom:10px; text-align:center;color:#fff } #pages a{background: #999;border:1px #777 solid;border-radius:4px;margin:10px;padding:10px;display: inline-block;color:#fff } #pages a:hover{ background:#555;border:1px #555 solid;border-radius:4px;m;margin:10px;padding:10px;color:#fff } #pages .pagination_current{ background:#eee;color: #333;padding:10px;border-radius:3px;} #pages .pagination_current:hover{ background: #222;color:#fff;padding:10px;border-radius:3px;} .next,.prev { background:#7ac142; width:60px; height:28px; margin:0; padding:0; line-height:25px; border-radius:0 5px 5px 0; } .next { float:left; border-radius:5px 0 0 5px; } .current { background:#eee; color:#555; }