چاپ عکس روی لیوان

فرهنگی. مذهبی .اقتصادی .هنری .ورزشی ا.موزشی. تفریحی

چاپ عکس روی لیوان

 

چاپ عکس روی لیوان

سرام گرافیک آرم، لوگو، نوشته و یا عکس مورد نظر شما را به صورت کاملا اختصاصی و با کیفیت بسیار بالا روی لیوان چاپ می نمایند.
عملیات چاپ روی لیوان سرامیکی معمولا با 2 هدف کلی صورت می پذیرد که اولی به منظور ارائه لیوان به عنوان هدیه تبلیغاتی میباشد و در حالت دوم شخصی قصد هدیه دادن یک کادوی اختصاصی را به طرف مقابل دارد. در ادامه به معرفی انواع لیوان های قابل چاپ می پردازیم. در صورت تمایل برای سفارش لیوان مورد نظر از طریق فرم سفارش سریع آنلاین که در پایین این صفحه قرار دارد اقدام فرموده و به راحتی عکس خود و مشخصات سفارش را برای ما ارسال نمایید. هدف ما آسان سازی روند سفارش برای مشتری می باشد.

مدت زمان انجام سفارش لیوان:
مدت زمان انجام سفارش تمام انواع لیوان 48 ساعت می باشد.
برای انجام سفارش های تک کمتر از 48 ساعت مبلغ 30% به مبلغ کالای مورد نظر اضافه می گردد.
برای اطلاع از زمان انجام سفارش های تعداد با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمائید.

 

 


 

چاپ لیوان ساده:
ابعاد قابل چاپ روی لیوان سفید ساده 21 در 9 سانتی متر می باشد و برای چاپ از لحاظ رنگ هیچ محدودیتی وجود ندارد. جنس لیوان از نوع سرامیک فشرده با کیفیت بالا می باشد. تعداد سفارش چاپ برروی لیوان ها محدودیتی ندارد و حتی سفارش 1 عدد نیز پذیرفته می شود.

رنگ های موجود لیوان ساده: سفید

برای سفارش تعداد با کارشناسان شرکت تماس بگیرید

 

 

چاپ روی لیوان سفید ساده


 

چاپ روی لیوان شب تاب ( در حال حاضر موجود نمی باشد ):
لیوان شب تاب در روشنائی روز، از لحاظ ظاهری دقیقا مانند لیوان سفید ساده سرامیکی است. اما در تاریکی شب طرح چاپ شده روی این مدل لیوان به رنگ سبز و به وضوح می درخشد. اساس عملکرد این لیوان بدین شکل است که در روشنائی روز نور را ذخیر می کند و در تاریکی شب از انرژی ذخیره شده استفاده می نماید. شایان ذکر است که گذر زمان در عملکرد لیوان شب تاب تاثیر ندارد و پس از مدت طولانی نیز بازدهی خود را حفظ می کند.

قیمت لیوان شب تاب : 15000 تومان
در حال حاضر موجود نمی باشد

 

 

چاپ روی لیوان شب تاب


 

چاپ لیوان جادوئی:
جالب ترین لحظات را برای کسی که دوستش می دارید، با لیوان جادوئی به ارمغان بیاورید. همانطور که از عکس این مصحول واضح است بعد از چاپ طرح مورد نظر شما، لیوان در حالت عادی رنگی ثابت دارد. پس از اینکه مایعی داغ داخل لیوان ریخته شد طرح چاپ شده برروی لیوان پدیدار می شود. عملکرد لیوان جادوئی با مرور زمان ثابت می ماند. در حال حاضر این لیوان با رنگ مشکی موجود می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک نمائید.

برای سفارش تعداد با کارشناسان شرکت تماس بگیرید

 

 

لیوان حرارتی جادوئی


 

چاپ لیوان دسته حیوانات:
لیوان های مخصوص کودک با طرح دسته حیوانات، می توانند هدیه ای بسیار دوست داشتنی و جذاب برای کودکان باشد. در حال حاضر این مدل لیوان در 4 طرح: خوک، گاو، سک، کرم موجود می باشد. بنا به درخواست شما عکس مورد نظرتان بر روی لیوان سفارشی شما چاپ خواهد شد.

برای سفارش تعداد با کارشناسان شرکت تماس بگیرید

 

 

 

چاپ روی لیوان دسته عروسکی


 

چاپ لیوان دسته رنگی:
یکی دیگر از لیوان هائی که در شرکت سرام گرافیک چاپ می شود و طرفدار زیادی نیز دارد لیوان های دسته رنگی می باشد که البته از کیفیت بالائی نیز برخودار بوده و دارای رنگ های متنوعی می باشد که می توان با توجه به رنگ عکس و یا لوگو رنگ مورد نظر را انتخاب نمود. 

رنگ های لیوان دسته رنگی:
مشکی

قیمت لیوان دسته رنگی : 12000 تومان
برای سفارش تعداد با کارشناسان شرکت تماس بگیرید

 

 

 
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: برچسب‌ها: چاپ عکس روی لیوان,
نويسنده : سلاطین)(ایوبی)


بعد از عبارت #pages {font-size:14px; min-height:28px; margin-bottom:10px; text-align:center;color:#fff } #pages a{background: #999;border:1px #777 solid;border-radius:4px;margin:10px;padding:10px;display: inline-block;color:#fff } #pages a:hover{ background:#555;border:1px #555 solid;border-radius:4px;m;margin:10px;padding:10px;color:#fff } #pages .pagination_current{ background:#eee;color: #333;padding:10px;border-radius:3px;} #pages .pagination_current:hover{ background: #222;color:#fff;padding:10px;border-radius:3px;} .next,.prev { background:#7ac142; width:60px; height:28px; margin:0; padding:0; line-height:25px; border-radius:0 5px 5px 0; } .next { float:left; border-radius:5px 0 0 5px; } .current { background:#eee; color:#555; }