چگونه در تجارت خانگی موفق باشیم

فرهنگی. مذهبی .اقتصادی .هنری .ورزشی ا.موزشی. تفریحی

چگونه در تجارت خانگی موفق باشیم

 

 

چگونه در تجارت خانگی موفق باشیم

خیلی ها آرزوی داشتن یک تجارت شخصی، هر چند کوچک را برای خود دارند. خیلی از این افراد تجارت های خود را با تجارت خانگی شروع می کنند. البته چند عامل مشترک ناکامی و شکست در این قبیل تجارتها وجود دارند که میتوان با آگاهی و شناخت نسبت به اینها، از بروز چنین اشتباهاتی جلوگیری به عمل آورد. برای شروع یک تجارت خوب در خانه این چگونه را بخوانید و این نکات را مد نظر داشته باشید.

چگونه

 

1

‎پایه گذاری تجارت بر اساس آنچه لذت می برید
زمانیکه سرگرمی، علاقه و مهارت های شما به کار تمام وقت شما تبدیل شوند، شما هرگز آن را به صورت یک کار احساس نخواهید کرد.

2

‎ برنامه ریزی
یک برنامه پایه ای برای تجارتتان به منظور مشخص کردن بینش کلی، شناخت بازار و نحوه موفقیت و فروش خود داشته باشید. این برنامه را هر شش ماه یکبار مرور و آن را بررسی کنید.

3

ایجاد فضای کار در خانه
حتما در خانه جایی را به عنوان فضای کار در خانه در نظر بگیرید. در این صورت دوستان شما و خانواده می دانند که شما در حال کار کردن هستید و مزاحم شما نمی شوند. حتما میز کار و صندلی خوبی انتخاب کنید چرا که شما بخش عمده زمان خود را پشت میز و روی صندلی خواهید نشست.

4

‎ برخورد حرفه ای با مشتریان
وقتی مشتریان با شما تماس می گیرند، حتما به شیوه ای حرفه ای به استقبال آنها بروید. این استقبال شامل پاسخگویی به تلفن، ظاهر سایت، موقعیت شرکت و حتی مکانی که شما برای ملاقات با مشتریان خود انتخاب می کنید، می شود.

5

‎ استفاده از شبکه های اینترنتی
استفاده از این شبکه ها رایگان است و آنها برای توسعه کانال های تجارت شما موثر هستند.

6

خود را کارشناس کنید
خود را در زمینه های مختلف با ارسال پیامهای مختلف روی اینترنت یا نوشتن وبلاگ یا گزارش نویسی یا حتی میزبانی یک رویداد به صورت کارشناس نشان دهید. کارشناس بودن به اعتبار شما می افزاید و در نتیجه مشتریان زیادی برای شما به همراه می آورد. ضمن اینکه شما می توانید در این شرایط به زمره مشاوران موسسات بپیوندید.

7

‎ به یادگیری ادامه دهید
بخشی از کارشناس شدن، به ادامه یادگیری و آموزه های مختلف مربوط می شود. به آنچه دیگران در صنعت شما انجام می دهند، دقت زیادی کنید و در مورد کارآفرینان موفق مطالعه کنید. در این شرایط می توانید خود را برای موقعیت های بازاریابی مختلف آماده کنید.

8

از خانه خارج شوید
در مراسم و رویدادهای مختلف شرکت و در کلاس های مختلف ثبت نام کنید. خارج شد از خانه برای شما مفید است به خصوص که می توانید از طریق تلفن همراه و لپ تاپ خود با دنیای اینترنت درارتباط بمانید.

9

کاری را که می کنید به بهترین شکل انجام دهید
برای رشد تجارت خود روی هسته اصلی محصولات شرکت تمرکز کنید و بقیه امور را به دیگران واگذارکنید. مسائلی همچون حسابداری، مدیریت و غیره را به عهده دیگران بگذارید.

10

به این سه قانون طلایی پایبند بمانید
برای اینکه تارت شما از تعادل لازم برخوردار باشید، یک سوم زمان خود را به 3 موضوع مهم اختصاص دهید: توجه به مشتری، توسعه تجارت و مدیریت.
تنها به این شیوه قادر خواهید بود تجارت موفق و مشتریان راضی و در آمد قابل توجه داشته باشید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: برچسب‌ها: چگونه در تجارت خانگی موفق باشیم هر نوع کمکی اگر خواستید دهکده به شما کمک مالی ومشاوره در بازار فروش وگسترش کار تجاری کمک خواهد کرد,
نويسنده : سلاطین)(ایوبی)


بعد از عبارت #pages {font-size:14px; min-height:28px; margin-bottom:10px; text-align:center;color:#fff } #pages a{background: #999;border:1px #777 solid;border-radius:4px;margin:10px;padding:10px;display: inline-block;color:#fff } #pages a:hover{ background:#555;border:1px #555 solid;border-radius:4px;m;margin:10px;padding:10px;color:#fff } #pages .pagination_current{ background:#eee;color: #333;padding:10px;border-radius:3px;} #pages .pagination_current:hover{ background: #222;color:#fff;padding:10px;border-radius:3px;} .next,.prev { background:#7ac142; width:60px; height:28px; margin:0; padding:0; line-height:25px; border-radius:0 5px 5px 0; } .next { float:left; border-radius:5px 0 0 5px; } .current { background:#eee; color:#555; }