چگونه یک رستوران فست فود راه بیاندازیم

فرهنگی. مذهبی .اقتصادی .هنری .ورزشی ا.موزشی. تفریحی

چگونه یک رستوران فست فود راه بیاندازیم

 

چگونه یک رستوران فست فود راه بیاندازیم

چگونه یک رستوران فست فود راه بیاندازیم

مهم نیست که وضع اقتصادی مردم خوب باشد و یا بد، آنها همیشه به خوردن غذا در فست فودها علاقه خواهند داشت. شاید همیشه دوست داشتید که یک رستوران فست فود برای خودتان راه بیاندازید، اما باید بدانید که چندان هم آسان نیست. این چگونه را بخوانید تا برای راه اندازی یک رستوران فست فود حساب شده عمل کنید.

چگونه

 

1

برای راه اندازی یک فست فود، نیاز به سرمایه اولیه دارید. باید حداقل برای دو سال اول، تامین هزینه هایی چون اجاره محل، بیمه، تاسیسات، تجهیزات، مواد غذایی، دستمزد کارگران و تبلیغ را از جیب خود و سرمایه اولیه تان در نظر داشته باشید. موفقیت نیاز به زمان دارد. اگر وام گرفتید، باید از پس بازپرداخت ماهیانه آن برآیید.

2

شروع به تجهیز محل کنید. از قوانین محلی و بهداشتی اطلاع کسب کنید. مشارکت کنید و مجوز کسب و کار را دریافت کنید. طرح توجیهی خوبی برای خود بنویسید و هزینه های احتمالی را در نظر بگیرید. طرح های توجیهی مربوط را می توانید در اینترنت پیدا کنید.

3

امتیاز یک رستوران زنجیره ای را بخرید تا موفقیت تان تضمین شود (یکی از شعب، یک فست فودی معروف شوید). با این کار در واقع در تجارتی سرمایه گذاری خواهید کرد که سود خوبی دارد. خرید امتیاز هزینه برمی دارد، ولی سود آن بیشتر است.

4

اگر می خواهید رستورانی مستقل برای خود باز کنید، به این موضوع توجه کنید که می خواهید چه گروهی را به رستوران خود جلب کنید و آنچه را که می توانید انجام دهید تا رستوران تان منحصر به فرد شود. شما در واقع می خواهید با رستوران های معروف شهرتان و یا کشور رقابت کنید، پس باید رستوران تان ویژگی خاصی داشته باشد.

5

حال وقت آن رسیده که تصمیم بگیرید منوی رستوران خود را بنویسید. منویی که هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ کیفیت و نوع غذاها بتواند با دیگر رستوران ها رقابت کند. غذاهای مخصوص سرآشپز که ویژه رستوران خودتان باشد را در منو حتما لحاظ کنید.

6

اگر نمی خواهید رستوران را خودتان بگردانید، افرادی را استخدام کنید که با تجربه و البته سخت کوش و متعهد باشند. آموزش های لازم را به آنها بدهید. به آنها بفهمانید که انجام کار به نحو احسن، برای شما بسیار اهمیت دارد.

7

می توانید در روزنامه ها و یا مجله ها تبلیغ کنید و یا در سطح شهر برشور پخش کنید. از آنجایی که رقابت در این کار اهمیت ویژه ای دارد، باید به تبلیغات توجه زیادی داشت.

مهم ترین چیز برای راه اندازی یک رستوران فست فود چیه؟

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: برچسب‌ها: چگونه یک رستوران فست فود راه بیاندازیم ما تا پایان کار با شما هستیم مالی مشاوره دهکده جهانی زنان,
نويسنده : سلاطین)(ایوبی)


بعد از عبارت #pages {font-size:14px; min-height:28px; margin-bottom:10px; text-align:center;color:#fff } #pages a{background: #999;border:1px #777 solid;border-radius:4px;margin:10px;padding:10px;display: inline-block;color:#fff } #pages a:hover{ background:#555;border:1px #555 solid;border-radius:4px;m;margin:10px;padding:10px;color:#fff } #pages .pagination_current{ background:#eee;color: #333;padding:10px;border-radius:3px;} #pages .pagination_current:hover{ background: #222;color:#fff;padding:10px;border-radius:3px;} .next,.prev { background:#7ac142; width:60px; height:28px; margin:0; padding:0; line-height:25px; border-radius:0 5px 5px 0; } .next { float:left; border-radius:5px 0 0 5px; } .current { background:#eee; color:#555; }