شفای زندگی

فرهنگی. مذهبی .اقتصادی .هنری .ورزشی ا.موزشی. تفریحی

شفای زندگی

                                               شفای زندگی  
 

 

 نام  این کتاب شفای زندگی نوشته ی خانم louise hay می باشد که رنج یک زندگی پرچالش را از کودکی تا میانسالی به دوش کشید تا آن هنگام که هوشیاری را در وجود خویش بازیافت، بدان حد که توانست با تغییر باورها و نگرش خود به زندگی و پاکسازی جسم خویش از سموم انباشته بر بیماری سرطان وخیم پیشرفته اش پیروز گردد.

 

تعبیرخانم لوییز از واژه ی "بیماری" چیزی است که آدمی با افکار منفی خویش از کائنات تقاضا می کند و بدن مانند هر چیز دیگر زندگی بازتاب اندیشه ها و اعتقادات درونی ماست. اگر مشتاق باشیم که روی ذهن خود کار کنیم تقریبا همه چیز را می توان شفا داد.

 


 

در این میان به منابع و کتب دیگری نیز برخوردیم که مشوّق ما در راه اندازی این وبلاگ گردید. از آن جمله به کتاب

 

 

A New Earth نوشته ی Eckhart Tolle و کتاب ارزشمند 

The Astonishing Power of Emotions نوشته ی معلمّان این راه، Esther and Jerry Hicks می توان اشاره کرد.

تصمیم داریم مطالب این وبلاگ را به صورت هفتگی پست کنیم و در بخش موصوعات وبلاگ، کتاب ها ی مرتبط را که باور داریم می توانند چراغی در مسیر بیداری و شناخت صحیح ما از زندگی باشند به شما نیز معرفی کنیم. همچنین از مطالعه و قرار دادن کتاب های پیشنهادی دوستان نیز در این بخش خوشحال می شویم.

 

 

 


 

"نه آغازیست و نه پایانی

 

 آن چه هست تنها چرخش و واچرخش جوهر و تجربه هاست"

                                                              "لوییز هی"

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: برچسب‌ها: +نظر یادتون نره دعوت از همه ی زنان جهت عضویت در دهکده جهانی زنان جهان گردون, دعوت در لوکس بلاگ,
نويسنده : سلاطین)(ایوبی)


بعد از عبارت #pages {font-size:14px; min-height:28px; margin-bottom:10px; text-align:center;color:#fff } #pages a{background: #999;border:1px #777 solid;border-radius:4px;margin:10px;padding:10px;display: inline-block;color:#fff } #pages a:hover{ background:#555;border:1px #555 solid;border-radius:4px;m;margin:10px;padding:10px;color:#fff } #pages .pagination_current{ background:#eee;color: #333;padding:10px;border-radius:3px;} #pages .pagination_current:hover{ background: #222;color:#fff;padding:10px;border-radius:3px;} .next,.prev { background:#7ac142; width:60px; height:28px; margin:0; padding:0; line-height:25px; border-radius:0 5px 5px 0; } .next { float:left; border-radius:5px 0 0 5px; } .current { background:#eee; color:#555; }